hellup wil me huis herfst/kerstsfeer maken

Discussie in 'De lounge' gestart door sweetlady82, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

2 mei 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    me titel zegt et al:
    Ik wil me huis in herfst/kerstsfeer maar weet niet waar ik moet beginnen.....voor heen had ik altijd kaarsen enz op tafel staan maar met mijn kleine boef kan dat natuurlijk niet misschien iemand ideeen of tips??

2. tulip

tulip Niet meer actief

Ik had vorig jaar en nu weer gewoon kaarsen op tafel staan hoor. Overdag staan ze toch niet aan en s avonds ligt ze op bed. Ze moet er gewoon leren afblijven. Verder is het leuk om knutselwerkjes van je kindje op te hangen, bv herfstbladeren knippen uit papier en dan verven, is ook heel gezellig. Ik weet niet of je een dressoir of vensterbank hebt, dan kun je er accubakken of vazen opzetten en vullen met leuke spulletjes. Je hebt nu van die vazen met aan de onderkant een gat, waar je de stekker door kan doen en dan kan je er dus lichtjes in doen.

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik heb een guirlande over de vensterbank liggen met lichtjes. nu heb ik er denneappels, rode besjes, paddestoeltjes en een eekhoorntje ( allemaal nep ) ingestoken. straks komen er kerstballetjes in

4. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

2 mei 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    is een leuk idee maar heb een boefie van 1 die nog niet alles snapt hihih ;) als je nee zegt..en nog te jong om herfstbladeren te schilderen dat soort dingen heb ik nog niet eens in huis hihih

5. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

2 mei 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    heb helaas geen 1 vensterbank in me huis hahhah

6. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    van die takken met lampjes erin?

kaarsen op de eettafel of op een boekenplank os zo,op de kast...

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    met de kleine ( weet niet hoe oud? ) in het bos kastanjes en andere herfstdingen zoeken, en hier een schaal leuk mee opmaken

8. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Wij hebben een dressior en daar zet ik 2 kleine kerstboompjes op. (kan hij er niet bij komen)
    Voor op tafel heb ik vanmorgen net een paar kerstdorpjes gekocht. Die zet ik in een dienblad waar wat poedersneeuw in ligt.
    Verder heb ik een groot windlicht waar ik takken met lichtjes in doe. Onder in het windlicht doe ik kerstballen.

9. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Wij hebben hier altijd alles op tafel laten staan.In december de kaarsen en zelfs een kerstboom met echte ballen erin.De meiden zijn nu net drie,en er is nog nooit iets kapot gegaan.Natuurlijk zitten ze wel aan sommige dingen,maar dat leren ze wel af.Kaarsen staan ook overdag niet aan,pas als ze in bed liggen.
    Herfstblaadjes liggen overal nu,buiten op straat,in het park en in de bossen.Hahha zelfs hier in de gang.Geef hem lekker vingerverf en laat maar lekker kliederen.

10. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Dat verschilt wel per kind hoor. Die van mij zat ook altijd overal aan. En als je 10 keer per dag je plantjes opnieuw in de potgrond moet zetten dan zet je het op een gegeven moment wel weg.

Ik heb een paar maanden alles van tafel gehaald en hierna keek hij er niet meer naar om.

11. tulip

tulip Niet meer actief

hij is toch een jaar (lees ik op je banner?) kindjes die naar speeltjes kunnen pakken kunnen ook vingerverven. Toen mn meisje 1 jaar was had ik al een knutselmap vol. Op het kdv doen we het vanaf een maand of 5 en daarvoor een handje stempelen met verf.

12. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik heb alle kaarsen op hoogte waar ze niet bij kunnen, dressoir enz. heb ook al wat leuke herfstspullen bij de intratuin gehaald zoals van die decoratie-paddestoelen voor de herfstsfeer ;) en misschien een leuk herfststukje zelf maken met idd kastantjes en mooie blaadjes! heb alweer zin om de kerstspullen uit te gaan stallen, ik dacht dat te doen na sinterklaas of 'kan' het nu al? :)

13. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Ik doe het ook pas na de sinterklaas. Maar ik krijg er al wel zin hoor.

14. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ja ik krijg er ook al zin in haha de rendieren zijn al aan het trappelen in de kast ;) helaas hebben wij nooit een grote kerstboom ivm de katten maar genoeg kleine dingen om het tot een gezellige kerstsfeer te maken!

15. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Hier ook geen grote boom hoor. Ik kan wel een grote boom kwijt in de kamer maar dan moet ik het speelgoed van m'n zoontje opruimen en dat doe ik niet. Dus dan maar twee kleine boompjes op het dressoir.

16. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    enn heb je al wat ideetjes opgedaan?

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik heb van die kaarsen met ledverlichting.. dit omdat ik geen zin heb om steeds tegen kind te moeten zeggen dat ze uit moet kijken
    bij de abri? hebben ze van zon soort die lijken op echte brandende kaarsen.

verder heb ik nog niets.. eerst die andere ouwe man weg.. en dan ga ik los met guirlandes, lampjes, balletjes etc

18. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ik heb kransen opgehangen en een ligt er op eettafel. Verder heb ik op de vensterbank een lange vaas gevuld met grote dikke takken een één (nep) bloem. Misschien dat ik straks even een foto plaats, dan zie wat ik bedoel ;)

19. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

2 mei 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    ja ik heb me lichtbol ondertussen op de vaas liggen met steentjes eronder en ik wil mijn witte vaas weer neerzetten met mijn glitterboomtakken met blauwe verlichting maar die moet manlief uit de berging beneden halen ;) dus er komt schot in hahhaha

20. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Gezellig he,..ik heb ook al van die verlichte takken staan en veel kaarsjes aan (wel hoger) dat is een voordeel van die kortere ,donkere dagen.

Deel Deze Pagina