hallo allemaal dinsdag 29 aug smiddags werd ik ongesteld (1 a 2 dagen voor nod) donderdag 31 aug smiddags was ik ineens schoon ik heb uiteindelijk heel weinig bloed verloren toch besloot ik daarom om zaterdag ( 2 aug) een testje te wagen licht positief en netjes binnen de tijd (bovenste test op de foto) dinsdag 5 augustus besloot ik weer een testje te doen, die was wat lichter.. ik heb het er even bij laten zitten om vervolgens vandaag nog eens een testje te doen weer binnen 3 min een streepje te zien, echter niet echt donkerder dan vorige week, hoe kan dit nu? als het goed had gezeten had hij toch wat donkerder moeten worden in 1 week tijd?
Ik denk ook dat ie donkerder had moeten zijn nu, maar hij is ook weer niet superlicht? Vaag Misschien maandag even naar de huisarts? Misschien kunnen ze een bloed test doen?
Ik heb helaas geen positieve ervaring voor je. Testen die niet donkerder worden waren bij mij nooit een goed teken. Sorry.
Je testen zien er een beetje hetzelfde uit als bij mij 2 maanden geleden. Helaas was dat ook geen goed teken hier.. Ik kan alleen je bloedverlies even niet verklaren, maar misschien een innesteling die alsnog fout is gegaan? Sterkte meid!
Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik ook geen goede hoop voor je heb... Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit...
Ook ik heb helaas geen goede ervaring met het niet donkerder worden van een KV2v5 test Hopelijk hoeft dat voor jou niet zo te zijn!!!
Als dit de 'oploop' is van je test na 1 week, dan vrees ik dat deze zwangerschap niet goed gaat nee. HCG verdubbelt zich om de dag en uiteraard niet bij iedereen even snel, maar zo'n licht testje 3-4 dagen na NOD voorspelt meestal weinig goeds... In maart '13 had ik dezelfde lichte testjes, 2 dagen later kwam er een heftige bloeding op gang (vMK bij 4w4d). Sterkte en laat je ons weten hoe dit verder gaat?
ik vind hem ook niet goed opgelopen voor een week later. Zou of een andere test doen, of morgen langs de ha gaan voor bloedonderzoek. Ik ben bang dat dit niet goed gaat, maar ik blijf voor je duimen!
Ik kan er helaas ook niets anders van maken. Dit streepje is wel heel erg licht voor een week na de eerste test. Sorry .
bedankt voor jullie reacties het verhaal werd nog gekker ik had een positieve ovulatie test dus ik had denk ik een eisprong de dag erna was de ovu test weer lichter... snap er ook niet veel meer van eerlijk gezegd
dit waren de testen van gisteren (paarse dop = ovu) aanzienlijk donkerder dan die van zaterdag maar vandaag was de ovu test negatief zwangerschaps test heb ik niet meer maar ik ga er nu vanuit dat ik een eisprong heb gehad
Hmmmm.... de streepjes op de laatste testen zijn toch wel een stuk duidelijker dan die uit je eerste post.... Wanneer is je NOD?
het is een beetje ingewikkeld mijn nod was donderdag 31 juli dinsdag 29 juli ben ik licht ongesteld geweest tot 31 juli 2 dagen maar en 2 dagen te vroeg... als dat een echte menstruatie zou zijn geweest zit ik vandaag op dag 13 en heb ik over 14 dagen me nod dus of het was mn eisprong die ik teste ( die had ik ook 1 deze dagen verwacht) of de bloeding was een inestelingsbloeding en daarom test ik nu pas positief? ik haal vanmiddag even een cb digital als die negatief is dan was deze test toch een reactie op mn eisprong