Vandaag mijn nod en pas getest..meestal had ik omo wit maar links toch een heel vaag streepje. Zie foto.
Ik voel mij eisprong elke maand. Echt pijnlijk elke keer. Maar ik geef nog borstvoeding aan mijn kleine van 2 jaar.
De pijn die je voelt zou niet de eisprong zelf zijn, maar het laatste groeispurt je voor hij effectief springt.
Dan zal je een late innesteling gehad hebben, hopelijk een mooie oploop de komende dagen gefeliciteerd
Ja dat is meestal de laatste groei van je ei dan is je LH piek ook het hoogst.. meestal springt je ei dan 1/2 dagen daarna daar voelt namelijk bijna niemand iets van voor zover ik weet.
Meestal is de pijn die je voelt de laaste groeispurt van je eitje. Daarna kan het nog een paar dagen duren voordat hij springt. Dat je een cyclus hebt van 28 dagen, wilt niet zeggen dat je een lf hebt van 14 dagen ik gok ook op een latere eisprong. Duimen op een mooie oploop!!
Ik zie ook wat hoor! Drogen vaak wel beter op. Mijn recent ervaring met Action testen is dat ze wat meer hcg nodig hebben dan destijds toen ik zwanger was.
Wat mij betreft een echte mooie beginnende streep! Vrij duidelijk ook al voor op de foto. Ik gebruikte zelf heel veel actiontesten en als je niet zwanger bent zie je geen lijntje. Dus voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk blijft het allemaal goed gaan