Bah schrik me rot!

Discussie in 'De lounge' gestart door happynienja, 18 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Schrik me net kapot!
    Ik zit een film te kijken en ineens word er aangebeld! Doe ik de deur open, niemand!
    Bah ik haat dit soort dingen.
    En het zijn geen kinderen die belletje lellen ofzo.
    Ik ben dit weekend alleen thuis met de kinderen en moet weer even wennen aan meerdere dagen alleen zijn. En dan dit!
    Pffff zouden het inbrekers kunnen zijn?
    Maar lijkt me toch eigenlijk niet, de auto staat op de oprit voor de deur.
    M'n hart slaat echt even over..

Ik heb meteen de klink op de deur gegooid maar moet straks de hond nog uitlaten, dat durf ik echt niet meer nu.

Of ben ik nu een schijtebak?

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ohw nee, ik zou ook 7 kleuren schijten denk ik :)
    Is het een optie om de hond de tuin in te laten gaan voor 1 keertje?

3. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik ga proberen of hij in de tuin wil, maar dat doet hij amper. Maar moet maar een keertje want ik wil m'n kids nu echt niet alleen laten. Ik kan het huis wel blijven zien maar toch.
    Bah en ik heb afgelopen nacht al zo slecht geslapen.
    Dat zal er vanavond niet beter op worden zo....

4. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Kan me wel voorstellen dat je schrikt. Maar hoe weet je zeker dat het geen kinderen zijn die belletje lellen? Doen ze hier helaas ook wel eens op een later tijdstip...erg irritant. En buiten dat, als het inbrekers waren weten ze nu dat er iemand thuis is dus zijn ze weer weg, toch? (Ik probeer het maar een beetje te relativeren haha ;) ).

En ik neem aan dat je kinderen gewoon slapen als jij de hond uitlaat? Dan zou ik voor de zekerheid gewoon in de straat blijven of de hond in de tuin uitlaten als dat mogelijk is?

Edit: sorry lees nu pas je bericht hierboven. Inderdaad maar de tuin proberen dan...hopelijk werkt ie mee!

5. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Heb je misschien zo'n draadloze deurbel. Kan dan zijn dat je op dezelfde frequentie zit als de overburen ofzo.
    Dan gaat drukt daar iemand op de deurbel. En gaat hij bij jou over.

Hebben wij ook gehad. Even frequentie veranderen is de oplossing.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hoe weet je zo zeker dat het geen belletje lellende kinderen zijn? Ik zou me niet zo druk maken hoor, het is 21.00 uur ik neem niet aan dat inbrekers nu als het zo licht is al hun slag willen slaan of willen kijken of er iemand thuis is.

7. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Dank je senais maar ik ben me gewoon kapot geschrokken. Vooral omdat je het gewoon niet verwacht dat er aangebeld word.

8. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

eh jakkes ik zou me ook rot zijn geschrokken
    pff eh bleh ik ben ook alleen thuis met mn jongste dochter
    heb gelijk alles maar even op slot gedaan haha

9. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Oh haha, steek ik je aan?
    Ach het zal wel niks zijn maar ik schiet meteen in de angst.
    Afgelopen nacht had ik een soort waakslaap, van ieder klein dingetje wakker worden enz.
    Terwijl ik tot twee jaar geleden nog regelmatig alleen thuis was.
    Maar goed toen had ik nog geen kinderen.
    En afgelopen jaren maar een paar keer alleen thuis geweest met de kinderen dus is even wennen.

Zo stom, toen ik in Amsterdam woonde ben ik nooit bang geweest en nu woon ik in een dorp en voel me best vaak onveilig.

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Het is nog hartstikke licht buiten dus ik kan me niet voorstellen dat het inbrekers ofzo waren...

Kan me wel voorstellen dat je niet met een gerust hart de hond gaat uitlaten nu (zeker niet, omdat je je toch vanalles in je hoofd haalt (niet aanvallend bedoeld, zou ik ook doen ;))

11. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik snap je hoor melanie. Ik gooi de hond straks de tuin in en drink nog een beker warme melk en probeer gewoon lekker te gaan slapen.

Pfff dat dit uit mijn mond komt allemaal, ik ben totaal niet bang aangelegd!

12. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Jemig de pemig! Word er net post door de brievenbus gegooid zit meteen op het puntje van de bank!
    Damn dit is niet grappig!
    Ik en bang zijn klopt niet..
    Ik kruip zo maar in bed.

13. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ben ik de enige die niet snapt waarom je gewoon de deur opendoet zonder eerst voor het raam te kijken? Zeker als het zo laat is, je alleen thuis bent en niemand verwacht....

14. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Tsja automatisme denk ik Annie.
    Maar je kan hier vanuit het raam de voordeur ook niet zien.
    Misschien maar zo'n ketting op de deur zetten.
    Ik heb redelijk geslapen alleen de kinderen natuurlijk weer te vroeg wakker. 5.30... Gaaaaaap..

15. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Ik heb het hier ook. Ik woon dan wel in de stad maar als mijn partner niet thuis is lig ik ook in bed te waken. This ook wel eens zo geweest dat hij laat thuis kwam. Dan lig je de hele avond te waken en dan wordt je snachts wakker en dan ligt hij opeens naast je. Ik denk dan bij mezelf. Lekker hoor. Ik hoor hem nog geen eens...

16. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    @ Sabrina, dat heb ik ook vaak zat. Dan heeft m'n vriend een diner en is dan pas om elf uur/half twaalf thuis en dan schrik ik wakker en ligt hij al naast me.
    Of zodra ik de sleutel in het sleutelgat hoor val ik in slaap.
    Dat laatste had m'n moeder ook altijd als ik ging stappen.

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Hier ook 1 hoor.... Zou dat doodeng vinden...
    Maareh? Om half tien nog post??
    Das wel heel laat zeg!

Fijn dat je nog hebt kunnen slapen.
    Had de hond nog genoegen genomen met de tuin?

18. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Waren reclameblaadjes gisteravond.
    Hondlief keek me echt zo aan van, wat moet ik hier doen zo laat? Dus ik zei, ga maar plassen en na lang snuffelen toch een plasje gedaan gelukkig.
    En ik heb hem net ook even in de tuin gelaten, het is echt baggerweer en heb geen zin om met de kinderen daardoorheen te moeten gaan.
    Martijn wil niet meer in de duowagen en heeft geen waterdichte jas meer dus Spike (hondje) moet nog even wachten en zodra het droog is vliegen we naar buiten. Maar Spike lijkt het niet erg te vinden, ligt naast me te ronken op het moment.
    Ik heb geen man die snurkt maar een snurkende hond haha!
    Ik word serieus weleens wakker van het gesnurk van m'n hond. Die ligt dan ook altijd aan mijn kant van het bed onder dekens en het liefste nog in m'n armen haha! Het is ook net een baby af en toe.

19. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Nou zo laat was het toch niet? (20.45) Ik zou dat ook wel doen en het is nog licht op dat tijdstip. Vind het niet echt gek eigenlijk.

@ts, fijn dat je toch nog redelijk hebt geslapen. Alleen balen zeg 5.30 :(

20. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Misschien hadden het best kinderen kunnen zijn.. hier in de straat zie je soms rond 21:30 nog spelen.. of misschien een late collectebus..? Kan me wel voorstellen dat je even schrok!

Hier doen ze regelmatig de reclamepost pas tegen 23:30 uur s'avonds :$ De eerste paar keer schrok ik me ook een hoedje.. t was al donker.. zat een horror te kijken, en ineens lawaai in de gang :$ Maar nu weet ik wat het is :D

Soms zijn de nachten echt te spannend...en ik heb dan ook nog zo'n leuke buurman die laatst rond middernacht op mijn voorruit tikte en snel verdween .. in de categorie: Nooit grappig.

Deel Deze Pagina