Hoi dames, Ik ben er van overtuigd, dat ik wel zou voelen wanneer ik zwanger zou zijn, doordat ik al een kindje heb.. Maar, zijn de symptomen altijd hetzelfde? Of hebben jullie bij een tweede kindje helemaal andere symptomen gehad? En dachten jullie bijvoorbeeld daardoor helemaal niet zwanger te zijn, omdat je je niet zo voelde als de eerste keer. Ervaringen aub Hoop trouwens dat ik over een tijdje ook mee kan kletsen of er verschil is ja of nee! Oeps, deze hoort eigenlijk bij zwanger symptomen te staan! Foutje!!
Bij de eerste dachten we niet zwanger te kunnen worden dus was er ook helemaal niet mee bezig. Bij de tweede voelde het echt als of ik mijn periode zou krijgen dus was er heilig van overtuigd dat ik niet zwanger was. Bij deze waren we er ook niet mee bezig en toen droomde ik dat ik zwanger was en dat was ook zo. Qua klachten lijken de eerste en laatste heel erg op elkaar en allebei een jongetje. Middelste meisje.
nee!!!!! bij de 1e vanaf 2 dagen voor nod kots misselijk en dat 13 weken gehad nu zwanger van de 2e en totaal nergens last van!!
hier al 3 keer totaal verschillende symptomen gehad. bij de eerste een week voor NOD heel veel maagzuur en lichte krampjes.. met 6 weken kwam de vermoeidheid en dat was het. bij de 2e lichte krampjes en verder heel moe vanaf NOD.. met 6 weken werd ik opeens heel misselijk en hing ik elke dag boven de wc. bij de 3e alleen wat steekjes verder niets tot 7 a 8 weken.. toen kwam opeens de vermoeidheid en kon ik heel veel eten niet meer verdragen en kwam er dan ook gelijk weer uit. achteraf gezien heb ik wel bij alle 3 de zwangerschappen de innesteling gevoeld ongeveer 7 dagen na eisprong. maar dat weet je pas dat dat het was als je ook weet dat je zwanger bent. al ging er bij deze keer wel gelijk een lampje branden toen ik opeens een hele felle steek kreeg 7 dagen na de eisprong maar omdat we niet bezig waren zwanger te worden het toch weer proberen te vergeten maar dat lukte niet .. gevoel dat ik zwanger was bleef te sterk hangen en 3 dagen later had ik de eerste posi test in handen.
Bij de eerste had ik alle symptomen die je maar kunt opnoemen Bij de tweede alleen wat vage misselijkheidsklachten. En bij nummer drie, nul komma nul zwangerschapsklachten.