Echo voor opleiding

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Blaadje, 2 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Hoi dames, even een vraagje.
    Een tijdje geleden zag je hier steeds oproepjes zodat je je kon aanmelden voor gratis echo bij een opleidingscentrum voor verloskundigen.
    Weet iemand of ze nog steeds mensen zoeken? en waar? lijkt me erg leuk namelijk:D

2. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Blaadje,
    Ik ben hiervoor in Eindhoven geweest. Bij de HBO opleiding MBRT (als ik me niet vergis). Als je meer wil weten dan pb me maar even. Ik kan je wel een emailadres geven. Zij zullen beslist ook weten welke opleidingen dit in Nederland nog meer aanbieden.
    Gr. Elvis

3. Luzzzy

Luzzzy Lid

17 okt 2013
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben een paar keer in Utrecht (leidsche rijn) geweest. Dat zijn verloskundigen in opleiding. Ze krijgen dan een bepaalde opdracht, en moeten deze dan verrichten. (Bv. de gehele baarmoeder analyseren, kindje opmeten, etc...) het duurt gemiddelde een half uurtje. Pb me bij interesse maar voor het email adres. (Weet alleen niet of de opleiding een zomer stop heeft....)

4. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Dankjewel voor jullie reacties! Ik heb Luzzzy even PB gestuurd, utrecht is nog wel redelijk te doen voor ons, eindhoven wordt toch weer te ver.

5. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Succes! Hopelijk mag je snel komen. Ik vond het erg leuk om te doen.

Deel Deze Pagina