Gister een pretecho gehad met 14.5 wk en het was overduidelijk een jongetje! Ze durfde met 100% zekerheid te zeggen dat het een jongetje was! Super blij!!!!!!! Wie heeft nog meer zo'n duidelijke geslachtsbepaling gehad?
Ziet er idd wel anders uit, maar allebei duidelijk!! Is ook maar net vanaf welke kant je kijkt denk ik. Echt super!
Oh, wat leuk allemaal. Als ik dit allemaal zie, hoop ik stiekem dat wij er woensdag bij de gyn ook achter komen wat we krijgen. Zo benieuwd! Gefeliciteerd trouwens
bij ons zag je zijn geslacht ook duidelijk met 15 weken vandaag nog tegen de verloskundigen laten zien, die uit het ziekenhuis die zij als dit geen jongetje is dan moet er wat geamputeerd worden na zijn geborten. wel grappig aangezien het nu 100000% zeker weet hahaha.
Geweldig he! Al zo vroeg zichtbaar! Bij ons was ze ook 100% zeker! Kan ook bijna niet anders haha.. Ben echt super blij!
Wauw, dat de plasser en de balletjes bij deze termijn al zo groot zijn. Wij weten het niet, maar zoiets heb ik niet voorbij zien komen op mijn echo`s hihi.
Heeft er ook iemand een foto van een meisje rond die weken? Ben wel erg benieuwd hoe die foto`s er dan uitzien . Staan de plassertjes altijd vooruit? Of hangen ze ook wel eens? Of hoe zeg je dat .