3e bevalling wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door lizzie27, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizzie27

lizzie27 Nieuw lid

2 jun 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    wie is er van de derde bevallen of moet dat snel?
    ik ben nou 38,3 weken zwanger en heb nu al 2 dagen last van menstruatiepijn en heel af en toe een wee. maar de weeen zijn er af en toe, niet regelmatig.
    weet iemand of een 3e bevalling juist heel snel kan gaan en iemand enig idee hoelang dit nog kan gaan duren?

2. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Veel succes met de laatste loodjes bij mij ging de 3e bevalling perfect en heel snel ondanks dat mijn knul heel groot was ging het heel voorspoedig.

En ja hoe lang het nog gaat duren kan denk ik niemand je zeggen alleen de kleine in je buik.

3. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    hier ging de derde bevalling heel snel om 3.30 knapte mijn vruchtwater 10 minuten later begonnen de weeen en die kwamen heel snel opelkaar bij binnenkomst in het ziekenhuis al 4cm ontsluiting toen nog snellere weeen en om 7.05 was mijn dochter er dus ben in 3.5 uur bevallen

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Bij mij ging de derde bevalling snel en pijnloos.

Ik had al weken lang last van voorweeen en zo ook de bewuste nacht. Ik ben mijn bed uitgegaan en achter de comp stom een spelletje gaan spelen. rond 03.00 uur had ik het idee dat de krampjes regelmatig kwamen en er zo'n 4 minuten tussen zat. pijn deed het niet het waren gewoon kleine krampen. ik heb toch het zh maar gebeld en die gaven aan dat we konden komen als we alles regegeld hadden. Dit ook omdat de tweede in 50 minuten is geboren. We hebben mijn schoonmoeder gebeld en de spullen gepakt. Om 04.00 uur waren we in het zh. Ik heb zelf gelopen en de formulieren ingevuld. Lekekr nog gekletst met de verpleegkundige. om 04.20 kwam de verloskundige om me te toucheren. Ik bleek 10 cm ontsluiting te hebben. ze heeft mijn vliezen gebroken en toen mocht ik gaan persen. Ik heb eigenlijk geen echte persweeen gevoeld. Het is dat de vk zei persen. Om 04.44 uur was onze zoon er. Zonder pijn en een heerlijke bevalling.

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb voor de bevalling 4 weken last van heftige voorweeen gehad. Elke keer dacht ik...ja nu begint het maar dan stopte het weer.

Ons derde kindje is geboren met 41w 3d na een erg snelle bevalling. Om 9 uur smorgens begonnen de weeen en om 10 uur was onze dochter geboren. Thuis, want het ziekenhuis gingen we niet meer halen.

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ook bij de derde wel 5 weken gedacht dat t zou gaan beginnen, maar nee hoor.. met 42 wk is hij geboren.....

7. msu973

msu973 Lid

2 apr 2009
    53
    0
    0
    Ik zit momenteel op 38/2 (uitgerekend op 14 juni) en vooralsnog geen tekenen dat ik binnenkort ga bevallen(derde kindje). Zodra ze er is, laat ik je weten hoe het is gegaan;) (of jij verteld het mij, dat kan ook:)

8. Seth

Seth Niet meer actief

Gatver word niet happy van alle weken-voorweeen-verhalen.... pffff...
    maar wel fijn te lezen dat ze over het algemeen zo snel verliepen....

9. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Sorrie, maar ook hier een aantal weken gedacht nu begint het echt.
    Uiteindelijkbij 39 + 5 ingeleid (liep overigens al langer met 3 a 4 cm rond) en binnen een uur bevallen:) De snelste van alledrie.

kwebbel

10. yakout

yakout Actief lid

16 sep 2008
    252
    0
    16
    Secretaresse
    Rotje Knor
    Ik ga ook binnenkortvan me 3e bevallen het begint bij mij te rommelen duurt niet meer o lang denk ik....

11. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Bij mijn 3e had ik al voorweeen vanaf 25 weken, vanwege de voorweeen moest ik me dus volledig rustig houden.
    Ik heb geregeld gedacht dat het zou gaan beginnen...
    Uiteindelijk ben ik met 38,6 weken ingeleid...
    Bij mij hebben ze alleen mijn vliezen gebroken en daarna zijn we af gaan wachten of ik zelf weeen kreeg.
    (ik ben als de dood voor infuus vandaar eerst gekeken of ik weeen kreeg)
    Gelukkig kreeg ik deze ook en hoefde ik niet aan de weeen opwekkers.
    Het ging echt ontzettend snel..
    Ze hadden tegen mij gezegt dat ik waarschijnlijk tegen de avond mijn kindje wel in mijn armen zou hebben (het was toen 13:00, had toen lichte terugkomende krampen)..maar de weeen kwamen al heel snel en eigenlijk waren ze heel goed te doen.
    Na een tijdje kreeg ik persweeen en bleek ik op 7 cm te zitten.
    Ze hebben toen 3 cm binnen een minuut weggemasserd (auuwwww deed echt vreselijk veel pijn)
    Met 9 cm mocht ik voorzichtig meepersen, maar mijn persdrang was zo erg dat ik haar gewoon niet tegen kon houden.
    Na 1 keer persen was ze om 15:20 geboren.. haar handje had ze op haar hoofd waardoor ze haar even moesten draaien anders was ze echt gelanseerd hahah ...

12. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Voorweeen kunnen helaas eeuwig duren.
    Bij mijn derde ben ik bevallen in 2,5 uur, heel snel dus. Bij mijn dochters deed ik er zo'n 9 uur over. Zoon was wel erg groot 4500 gram in vergelijking met mijn 2e dochter 2750 gram. Dat viel dus tegen!!
    Er is geen peil op te trekken hoe snel je bevalling zal verlopen en hoe het zal gaan. Ik dacht nl. peace of cake de 3e bevalling, dat viel dus echt tegen! Dit was de zwaarste!
    Succes.

13. Seth

Seth Niet meer actief

:$............

nouja het loopt zoals het loopt denk ik dan maar.....;)
    het zal dr toch uit moeten.......
    heb nog even met er naar toe te leven....

14. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    zelf ben ik ook erg benieuwd naar de 3e bevalling.........
    1e in 6 uur, 2e in 2 uur en nu? Liever niet nog sneller, doe maar er tussen in, haha!
    Mijn grootste angst is dat ik de kinderen niet op tijd bij een oppas heb.......nou wil het denk ik ook wel met een dvd-tje beneden voor de tv maar goed, ik heb ze toch liever een paar deurtjes verderop bij de buuf........
    We gaan het vanzelf zien, en komt tijd, komt raad, zeggen ze wel!

15. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    ik ben nu 33 weken presies en ook van de 3e
    sylvie heb ik er 18.uur over gedaan danicha 4 uurtjes en ik weet ik verwacht dat deze ook wel snel zal gaan.
    de eerste duurt meestal het langste,
    ik moet eerlijk zeggen dat het bij mijn toch ook wel rommelt maarja je kunt het nooit zeggen.

16. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Bij mij was de middelste het snels...na het breken van de vliezen duurde het bij hem wel even voordat de weeen kwamen, ik hielt ze tegen vanwege de spanning.
    Na dit besproken te hebben met mijn verloskundige was mijn mannetje na 2 uur en 20 minuten geboren...Ging erg snel dus ;)

Deel Deze Pagina