Prille zwangerschap en röntgenstralen.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hilli, 6 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Vandaag ontdekt dat ik zwanger ben, hoera! Maar ik kreeg het toch ook meteen benauwd.
    Afgelopen zondag op het kraamfeest van mijn broer zaten de vingertjes mijn jongste zoontje tussen de scharnierkant van een deur wanneer een volwassene die deur net dicht trok. Gevolg bloedende vingers, diepe afdruk van de deur op zijn vingers en alles zwol meteen op. Dus wij naar het zh met hem voor een foto. Gelukkig niets ernstig.

Omdat we deze maand even echt niet bezig waren met zwanger worden stond ik ook helemaal niet bij die mogelijkheid stil. Ik ben bij hem gebleven voor de foto. Weliswaar met een loden schort. Als ik even terug tel was ik toen 3w en 2d zwanger. Op het internet lees ik niet zo'n fijne dingen. Het blijkt dat hoe vroeger het embryo met de straling in aanraking komt, hoe erger de gevolgen zouden zijn. Heeft er iemand van jullie hier misschien ervaring mee of een positief verhaal ofzo?

Alvast bedankt!

2. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Geen ervaring maar een loden schort houdt de straling toch gewoon tegen dacht ik? Want later in de zwschap krijg je ook zon schort om bv hij fotos van tandarts

3. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Loden schort is prima hoor! Niet druk maken!

4. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Bedankt voor de snelle reacties.
    Googlen is toch niet altijd even goed voor je gevoel :p gelukkig is zp er op zo'n momenten om elkaar gerust te stellen.

Deel Deze Pagina