Is dit normaal...? Of?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jongemama1993, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Mijn partner en ik zijn er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben. Totaal onverwachts, maar wel welkom.
    Nu zit ik ongeveer 2/3 voor mijn NOD. Innesteling lijk ik gevoeld te hebben op zaterdag 1 maart. Ineens had ik een paar felle steken in mijn baarmoeder.

ik heb gisteren 3 verschillende testen gedaan.

Eerst: Action ( licht positief )
    Vervolgens: KV 2v5 ( Iets meer positief dan action )
    Daarna raadde een vriendin aan om clear blue te gebruiken die gewoon Zwanger / niet zwanger aan zou geven.
    Deze gaf bij mij zwanger ( :D:D ) aan.

Maar vanmorgen heb ik nogmaals getest met een KV test. Maar deze was niet echt duidelijker dan die van gisteren. Is dat normaal?

Ik maak me best zorgen. En haal allemaal dingen in mijn hoofd. (lijk nu echt een stresskip!)
    Ik bedenk me dan dat het kan eindigen in een miskraam. Of dat het een BBZ is. Bij ons vorige kindje had ik eigenlijk meteen een knaller!

Kan er iemand mij - en mijn partner - gerust stellen?

Bedankt

2. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Je hacg verdubbelt zich elke 48 uur, dus het advies is meestal om na 2 dagennog een te testen (heel moeilijk) het kan ook zijn dat je urj e niet zo geconcentrerd was als bij de voorgaande testen.

Gefeliciteerd

3. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik bedoel natuurlijk hcg ipv hacg ;)

4. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Inderdaad en in het begin van een zwangerschap kan je hcg nog erg schommelen. Ik zou over 2 dagen hoe moeilijk ook weer testen en dan zie je waarschijnlijk wel verschil!

Hoop dat het een plakkertje is! Iig alvast voorzichtig gefeliciteerd.
    Meerdere testen geven aan dat je zwanger bent ;) probeer er van te genieten

5. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Zoals hierboven al staat, om de dag verdubbelt het, morgen weer testen en dan zal het waarschijnlijk duidelijker zijn.

6. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Bedankt!

Het is zo verleidelijk om te testen. En zo moeilijk om nog even te moeten wachten.
    Ik zal morgen dan nog eens testen.

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hangt van meerdere factoren af zoals hierboven genoemd, maar nog geen reden om je zorgen te maken dus :)

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Spannend, succes vandaag met testen!

Deel Deze Pagina