Ik heb op 26 februari een tp gehad van een blastocyste en vandaag getest met een action test. Zit nu dus op wachtdag 7 Wat denken jullie? En zouden deze testen betrouwbaar zijn?
Zie dat je 21 je punctie hebt gehad. Dan zit je niet op wachtdag 7, maar op 12. Dan zou de test kunnen
Hoeveel ovitrelle heb je gespoten? Ik denk dat het na 14 dagen wel weg is en dat dit dus best eens zou kunnen betekenen dat je zwanger bent. Kun je niet even met de afdeling bellen?
o lilmomo ik denk echt dat ik je voorzichtig kan feliciteren. zeker zwanger! ik heb dit ook bij mijn zoontje gedaan twee dagen voor de bloedtest zelfs vijf dagen en het was ook waar. ik geloof absoluut niet dat er testen zijn die positief aan geven terwijl het niet zo is. wel andersom hoop dat het blijft plakken en goed komt. nog twee dagen en dan weet je absoluut zeker. succes
Ik denk zwanger Heb zelf 5 dagen na de TP van een blastocyst al positief getest (12 dgn na pregnyl dus). Streep werd al snel duidelijker in de dagen erna. Spannend!
Ik reken altijd vanaf de punctie als eisprong. Zelf teste ik al 8 dagen na punctie postitief! Ongeveer jouw streepje en dat werd elke dag donkerder. En zie banner Ik ga jou gewoon feliciteren meis!
Hier dan nog eens van dichtbij Zit vandaag 2 weken na ovitrelle dus dat moet er zeker wel uit zijn. Heb na me iui's ook al eens getest met action testen en dan waren ze gewoon wit. Vrijdag weten we het idd zeker Maar de rede dat ik nu ging testen was dat ik 4 jaar geleden dezelfde pijn in me stuitje had als nu.....die tegen me zei volgens mij ben je gewoon zwanger en steeds een kriebel in me buik. Wel steeds ook pijn in me liezen maar dat heb ik elke maand en dat maakt me weer zo onzeker.
Ik zie het ook als 12 DPO. Grote kans dat je zwanger bent, maar je bent aan de vroege kant... Morgen op dezelfde tijd nog eens testen: wordt ie donkerder, dan ben je zwanger! Wordt ie lichter, dan is het helaas nog HCG vd hormonen... Ik DUIM en vind het er positief uitzien hoor!!
Ik weet nu niet op welke dag ik zit zonnestraal volgens mij op dag 7 als ik dag na tp begin te tellen anders ook op dag 8 Dankjewel vrijdag de bloedtest!! Dan weten we meer En kan ik hopelijk juichen