Caulophyllum Thalictroides. ...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Blackey, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blackey

Blackey Actief lid

2 dec 2012
    242
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Ook wel vrouwenwortel genoemd, dit is een natuurlijk pilletje die de baarmoeder helpt te verweken, soort van voorwerk te verrichten voor de bevalling.

Heb het bij mijn zoontje gebruikt samen met framboosblad, zou het nu zonder framboosblad willen gaan slikken.

Wie heeft ook ervaring met het slikken van caulophyllum?
    wanneer zijn jullie begonnen met slikken, weet dat het moet gaan werken en dit ook 2 tot 3 weken nodig heeft.
    ben er zelf dus nu aan het denken om met bvb 34 weken te beginnen nu ik zwanger ben van een tweeling, aangezien dit eerder gaat beginnen als 40 weken.

Wie heeft ervaring?
    bij mijn zoontje ging alles heel erg snel, vanaf 7 vliezen gebroken en om 11 was hij er al :)

2. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Mag ik vragen waarom je dit wilt gebruiken? Waarom je niet gewoon de natuur zijn gang laat gaan en kijkt hoe het loopt.

Als je nu tegen de 40 weken loopt, snap ik dat je het iets zou willen versnellen, maar vanaf 34 weken al, zou ik niet doen.

3. Blackey

Blackey Actief lid

2 dec 2012
    242
    0
    0
    NULL
    Limburg
    laat ook gewoon de natuur haar gang gaan, het ondersteund alleen, is echt niet zo dat als je het slikt je meteen gaat liggen bevallen of weeën krijgt hoor.
    het helpt ook bij het herstel na de bevalling, dus heeft wel zo zn voordelen

Deel Deze Pagina