bij mijn zoon: lichte elektrische schokjes bij innesteling, supermisselijk, borsten bijna zelfde gebleven, bijna 30 kilo aangekomen, moest misselijkheid wegkauwen en helemaal rond zwanger nu bij mijn dochter: een hele felle steek bij innesteling en beetje bloedverlies, nu nog maar 2 kilo aangekomen, in begin wat vlagen misselijk, maar viel heel goed mee en mijn buik gaat nu wel mooi naar voren en ow mijn borsten!! waar gaat dat naartoe zeg, hopelijk stoppen ze keer met groeien
Ik merk geen verschil tussen de zwangerschappen.. Bij beiden niet overgegeven en minimaal misselijk geweest.. Bij beide maagzuur.. Nu alleen vermoeider maar das niet raar als je al een kindje hebt rondlopen Ohja en nu meer harde buiken, maar dat hoor je vaker bij een volgende zwangerschap dus...
2 jongens 2 verschillende zwangerschap Bij eerste goed misselijk geweest, vaak over moeten geven. Bij tweede geen Een keer misselijk geweest.
Bij mijn eerste zoon alleen wat gevoelige borsten aan het begin, moe tot 11 weken en aan het einde soms last van maagzuur verder niets, was een droomzwangerschap! Bij mijn dochter soms misselijk tot 10 weken, wel maar 2 keer gespuugd, vreselijk vermoeid doorgaans, veel last van mijn banden en bekken. Bij mijn tweede zoon vermoeid tot 15 weken, verder geen last maar op het einde kreeg ik ineens van alles.. Bekkenpijn, bandenpijjn, maagzuur etc veel harde buiken vanaf 31 wkn ook stoppen met werken maat denk dat mijn lichaam op was aangezien ik 2 mnd na de zwangerschap (23wkn) van dochter weer zwanger was dus. Droeg alle zwangerschappen naar voren, de jongens hoog en het meisje laag