Voelen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ladycake, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Hallo,

Zoals jullie kunnen zien ben ik net de 12 weken gepasseerd en sinds zondag heb ik elke avond als ik op de bank zit/lig plopjes in mijn onderbuik, echt onderin.
    Volgens de verloskundige ging de placenta zich waarschijnlijk aan de voorkant vestigen en zou ik de baby waarschijnlijk later gaan voelen.
    Het is mijn tweede zwangerschap.

Dit kan toch nog niet de baby zijn? Natuurlijk schiet dat door mijn hoofd maar ben ook wel realistisch haha.

Ach...wilde het toch even kwijt :p:)

2. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.867
    113
    Vrouw
    Ik voelde deze kleine ook rond 12 weken. Bij mij andere kindje pas rond 15 weken.

Dus het zou best kunnen ;)

3. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Als je placenta aan de voorkant ligt is dat heeeeeeel onwaarschijnlijk. Ik zou d'r maar van uit gaan dat het je darmen zijn.

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Met 12 weken kan het niet. Mensen die dat zeggen, hebben helaas echt hun darmen gevoeld.

Bij het 2e kindje, kan je het in week 16 voelen. Eerste vanaf week 18 en sommigen IETSJE eerder.

5. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Als je placenta aan de voorkant ligt, is het vrijwel onmogelijk.

Ik voelde de kleine al met 14 weken, maar mijn placenta ligt dus achter. Volgens de vk kon het goed zijn dat ik hem toen al voelde, vanwege mijn placenta en het weinige vet op mijn buik.

Maar jij moet vrees ik nog wat langer wachten!

6. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Dat mijn placenta voor ligt is niet zeker. Ze kon het niet goed zien maar dacht dit.

Deel Deze Pagina