3d echo regio cuijk

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door This is me, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hallo allemaal.
    Ik vroeg me af wie ervaring heeft met een echobureau in de omgeving cuijk.
    Mijn man en ik willen graag rond de 28 weken een 3d echo laten maken en ben nu aan het orienteren waar dat in de buurt gedaan kan worden en hoeveel het ongeveer kost.
    Maar zou het ook wel fijn vinden om te weten of zo'n echobureau een goede naam heeft.
    Zelf heb ik net op google first-sight gezien in uden.
    Hier krijg je voor 85 euro een dvd en 4 foto's.
    Maar wil eerst de prijzen met andere vergelijken en een beetje meer zekerheid hebben of je bij zo'n bureau goede kwaliteit krijgt.
    Alvast bedankt voor jullie reacties.
    Gr agnes

2. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi,

hier nog geen ervaringen wat dat betreft...
    Wel bij de Vlos een foldertje van First Sight meegenomen, en was aanvankleijk wel enthousiast. Maar ik las hier ook veel goede dingen over Babyview en na het een en ander vergeleken te hebben (niet alleen de prijzen, maar ook de kwaliteit van de foto's etc.), denk ik dat we t.z.t. toch voor Babyview gaan; dichtsbijzinde zit in Arnhem. Wel ietsje verder weg, maar ach, maken we er een dagje van....

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hey wat leuk ik woon ook in Cuijk!!!
    Ik was voor 3d echo's niet tevreden bij first sight, de kwaliteit was niet mooi en ze hadden nogal haast. Stond na 10 minuten alweer buiten zonder echo maar moest wel betalen.

Ik ga naar kijknou in helmond, ietsje verder rijden (5 min verder als uden maar;) en bij hem zit je zeker weten goed. Mooie echo's en hij neemt alle tijd voor je zodat je toch mooie foto's krijgt! 8 april hebben we daar weer voor de 3e keer een afspraak.

www.kijknou.net

Groetjes!

4. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hey hey bedankt voor jullie reactie's.
    Wij gaan nu maar eens orienteren op helmond of arnhem ;)
    Toch maar het zekere voor het onzekere nemen.:D

5. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Hmm, balen! Wij hebben dus al een afspraak staan bij First Sight... (was aangeraden door huisarts) Naja, zal vast meevallen, als ik die goeie man niet meer kan vertrouwen ;) hihi!

Deel Deze Pagina