Nou ik zie dus wel dat mijn theorie de deur uit kan haha Daar klopt gelukkig niets van! wat allahinkullu zegt komt me wel bekend voor, ik zat ook opeens helemaal onder de puistjes en plekjes, leek wel een aanval haha, gelukkig gaat dat nu weer een stuk weg allemaal Ben vanmorgen wel erg geschrokken... Het lijntje geeft me toch wel een geod gevoel, maar vanmorgen opeens rose verlies.. Ben zo bang dat het nu dus als ik zwanger ben weer fout zal gaan... IK duim heel hard dat het niet door zet! Ik laat het jullie weten hoe het afloopt!
Toen we graag een tweede wilden, waren we op een gegeven moment een paar maanden bezig met zwanger worden. Al een paar keer dacht ik me elke maand echt 'anders' te voelen en werd ik toch steeds weer ongesteld. Tot ik weer bij mijn NOD kwam en letterlijk tegen mijn zus zei: Als ik deze maand zwanger blijk te zijn, val ik echt steil achterover! Ik voelde me echt totaal niet zwanger. En ja... zwanger dus. Zo kan het ook gaan! Dus zoals de andere dames al zeggen: geen peil op te trekken dus. Succes!