Wintersport Ried (mozart vital hotel)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door muis26, 7 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Iemand hier wel eens geweest? Wij gaan over 2 weken hier naartoe met de kids (eerste keer wintersport met de kinderen erbij)

Ben benieuwd naar ervaring en tips of trucs :D

Hoe gaat het als de kinderen in skiklasje gaan? is dat elke dag? of mag je dat kiezen? En hoe lang is de skiles dan?

Alvast bedankt :d

Liefs Muis

2. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Zeer leuk gebied al moet ik zeggen dat Ried wel klein is.. je kunt wel naar boven rijden naar serfaus is denk nog 10 minuutjes rijden of naar fiss of ladis en daar kun je tussen die 3 gebieden skieeen ik geloof iets van 500 km aan piste..
    De ski lessen kan ik je niks over vertellen en het hotel ook niet maar de lessen in serfaus zijn super voor kids.

3. Butchke

Butchke Niet meer actief

Wij zijn 1,5jaar geleden ook in Mozart vital geweest. Fijn hotel mits je een gerenoveerde kamer krijgt. De andere zijn stoffig en ouwbollig. Eten is echt fantastisch. Wij hadden allin. Er is een speciaal kinderbuffet en de ouders eten a la carte. Ontbijt is fenomenaal. Het bijbehorende zwembad is ook fantastisch maar aan de kleine kant.

Skiën zou ik in fiss doen met de kids. Dat is het fijnste, daar is alles ingericht op kinderen. Ik zou de kinderen iedere dag een halve dag op les doen, dus in de ochtenduren en in de middag zelf met ze skiën. Dat vinden wij het prettigst.

Deel Deze Pagina