Ik ben nu bij anderzorg verzekerd, en ben een beetje aan het rondneuzen naar iets van een verzekering met extra nadruk op zwangerschap/gezin. Nu kwam ik laatst bij fbto, waar ik voor 3 euro meer een gezinsmodule krijg. Ik zit er over na te denken over te stappen. Nu ben ik al wel bij het kraamzorgbureau ingeschreven onder anderzorg. Kan ik alsnog overstappen?... Ergens denk ik dat het wel gewoon kan, en dat er vast veel meer vrouwen zijn overgestapt in de zwangerschap. Maar toch? Wie heeft hier ervaring mee? alvast bedankt
volgens mij wel hoor. Je hebt toch recht tot 31 december van dit jaar over te stappen..Dus je hoeft dan alleen bij het kraamorganisatie je gegevens wijzigen..
geen probleem hier ook zo en we gaan toch echt overstappen naar cz ipv menzis , maar ik had ook al kraamzorg geregeld maar voor hun maakt dat niet uit of je bij de een of bij de ander bent idd gewoon je nieuwe nummer doorgeven en dat is het
Dat is wel verstandig gezien je zwanger bent, fbto gezinsmodule vergoed namelijk de eigenbijdrage kraamzorg!
vorig jaar de 27e december nog effe gauw overgestapt naar een andere verzekering, en ik was nog op tijd
Tuurlijk, 3 euro per maand en je kunt de module uitzetten als je hem niet meer nodig hebt... Ze vergoeden ook een pretecho tot 100 euro, volledige kosten kraamzorg en bevalling... Dat heb je niet voor 29 euro.
Vergoeden ze bij fbto ook ziekenhuisopnme bij beballing zonder mefische indicatie? Kan er niks over vinden?