Hallo, Ik ben een beetje onzeker haha Ik ben in februari gestopt met de pil , het heeft even geduurd voor ik mijn cyclus een beetje goed wist te vinden maar eigenlijk was het de laatste maanden elke keer de 10e ongesteld en zo door... nou is het inmiddels de 12e en ben ik nog niet ongesteld Wel heb ik de buikkramp naar mijn gevoel en zit ik dus een beetje te wachten tot het komt maar het komt niet.. Ik durf alleen niet zo goed te testen omdat ik verwacht dat ie negatief is en dit dan weer zn teleurstelling is.. heb dan liever dat het gewoon komt Zou het kunnen zijn dat het niet komt omdat ik er teveel mee bezig ben ? Ik weet dat het normaal is dat het langer kan duren voor het lukt alleen ben ik dat niet helemaal gewend van mijn vorige zwangerschappen en dit maakt me erg onzeker..
en anders wachten tot 2 weken na verwachte menstruatie, dan heb je "stress pauze" knop van je cyclus ook wel gehad. Vraag 2 is of je je tot zo lang kan bedwingen. Paar dagen later dan normaal ongesteld worden is niet heel vreemd, zelfs bij degene met een super regelmatige cyclus kan dat voorkomen. Toen we nog aan t klussen waren voor dochter had ik ook weinig trek in de tig teleurstellingen per jaar, vandaar dat ik pas laat testte. Was t raak en toch niet goed was t voor mij gewoon "late menstruatie". Joost mag weten hoeveel kleine plusjes dat hebben kunnen wezen.
Haha nee klopt paar dagen later kan idd wel eens voorkomen maar heb al best een lange cyclus ben 10 augustus voor het laatst ongesteld geweest dus vind het al best lang haha Duurt zn stress pauze knop op zn langst 2 weken ja
Neuh verschilt per persoon wel, maar je bent een vermogen kwijt en vooral super sachrijnig als je een kinderwens hebt en voor of op nod als een malle gaat testen en dan zo'n stress grapje er bovenop krijgt en een dag later alsnog ongesteld. Vond 2 weken wel een mooie periode om de eerste slagen voor te zijn. Komt er dan nog niks door is t bijzonder en ga ik dingen uitsluiten. Scheelt ook weer een tuurstreepje.
Ja dat is waar haha nog even afwachten dan weet alleen niet of 2 weken me lukt Ik zit ook heel de tijd in men hoofd het is niks dus word nou maar gewoon ongesteld maar het gebeurt niet haha
Ik weet niet of ik kan wachten 2 weken hoor haha Misschien als ik negatief test word ik wel ongesteld dus zit nog in twijfel
Wie zegt dat je moet testen als je 2 dagen na je nod zit? Als je nog liever wacht, dan mag dat toch? Als je vroeg test heb je ook weer veel groter kans op een miskraam. De kans is anders net zo groot natuurlijk, maar als je niet weet dat je zwanger bent zal je ook niet van je miskraam afweten. Er zijn zat vrouwen die daarom even wachten met testen
Heb nog steeds niet getest haha Ik slaap wel ontzettend slecht de afgelopen nachten heb ik eigenlijk nooit Blijf ook krampen houden in men buik.. Ik denk dat ik even wil wachten tot vrijdag haha
Klopt idd! Maar toen ik die k2v5 deed was men urine heel doorzichtig.. en bij de clear bleu wel geel gewoon weet niet of t daaraan kan liggen haha