Persoonlijk zou ik voor de maxi-cosi pebble gaan, deze past op een onderstel (family fix) en later kan je de volgende daar ook op klikken. Deze is hun nieuwste en dus ook veiligst. Hier wordt het die veel succes in elk geval Tip: je kan bij maxi-cosi gratis de brochure aanvragen en thuis ontvangen!
vind de tobi ideaal. wij hebben geen eigen auto dus hij moet er steeds weer in en uit en vond deze erg makkelijk op dat gebied. onze toch wel stevige zoon zit er perfect in. over het los wringen hebben wij geen last. en dat is niet omdat liam zo lief blijft zitten maar hij probeert regelmatig zich los te wringen maar dit lukt hem echt niet. dus bij ons model is dit probleem niet meer van toepassing.
Dankje voor de reacties. De pebble hebben wij, maar je bedoelt denk ik de pearl. Die valt af, hoe mooi ik 'm ook vind! Ik vind hem veel te(!!!!) duur...
mijn zoontje is 1 keer met de armpjes uit de tobi gekomen, maar toen had ik hem niet goed aangetrokken. maar als ik hem aantrek tot het groen is, dan kan hij bijna geen adem mee halen!!!! maar als je hem goed strak trekt kan dat echt niet! ik vind het juist heel makkelijk dat het stoeltje net als de pebbel riempjes heeft die wat omhoog komen. mijn zoontje nog net geen 1 kan nu zelf als ik hem los klik zijn armpjes eruit halen. dat is echt ideaal!!!
Hier de sps, vind het een fijne stoel. Mijn ouders hebben tobi gehad, maar ik vond hem helemaal niet fijn. Vond het altijd lastig om de gordels goed strak te trekken in dat ding. Ik vind het niet perse handiger of onhandiger dat de gordels omhoog blijven staan.