Hai meiden. Ik ben pas begonnen met chlomid heb nu de 50 gehad. Moest er 1 per dag slikken. Bij mij is er pco geconstateerd daarom heb ik bijna geen of helemaal geen eisprong van mezelf. Vandaar dus ook deze tabletten. Gisteren moest ik voor de derde keer kijken in het ziekenhuis of er nu iets te zien was of er nu een eitje was gegroeid, helaas was dit niet het geval. Vorige week vrijdag moest ik ook om te kijken toen was er dus ook niets te zien en dat was dag 12 van de cyclus( vroeg naar mijn idee). De arts die ik afgelopen vrijdag dus had zei tegen me dat het baarmoederslijmvlies goed was verdikt en dit was volgens haar een prima teken dat de chlomid goed aan sloeg. Gister moest ik dus terug om te kijken en dat was dag 15 en helaas was er ook nu niets te zien. Had gisteren een andere arts en haar conclusie was dat ik nu maar het beste kon stoppen met wachten en eind deze week te beginnen met een nieuwe kuur primolut en chlomid! Toen ik vroeg of de eisprong niet alsnog kon komen was haar antwoord : tja dat weet je nooit maar ik denkt het niet meer en het is anders een grote tijdverspilling om nog langer te wachten. Maar hoe kan het dan dat ik hier op dit forum lees dat de eisprong zelfs op dag 20 nog kan komen? Ik ben nogal groen in dit wereldje maar ik blijf het vreemd vinden! Wat is nu waar ? Moet ik nog gewoon wachten met de tabletten? Blijf het raar vinden dat toen ik op dag 13 kwam dat die andere arts zei dat het nog redelijk aan de vroege kant was, en gisteren bij dat rare mens word me verteld dat het waarschijnlijk toch niets meer word? Kan iemand me een advies geven over hoe het nu dan toch zit? ben er een beetje down van. veel liefs danielle
wel vreemd ja, bij mij sloeg clomid 100 gr aan maar ik had pas rond dag 19 een eisprong. misschien dat je nu een hogere dosis krijgt en anders een andere behandeling. succes
je zegt dat er geen eitje te zien was? toch, snap ik dat goed? want als er op dag 15 nog geen eitje te zien is wat groeit, dan komt er meestal geen eitje meer ook. hoe mooi je slijmvlies ook is helaas. succes
Hoi, ik heb mijn eisprong ook pas op dag 20 en soms wel op dag 22 maar daarvoor kun je al een paar eitjes zien. Ze zijn dan natuurlijk een stuk kleiner... Op dag 15 is het bij mij ronde de 14 mm.
Hi, Ik had op dag 17 pas een eitje van 16mm, op dag 14 1 van 11,7mm, maar aan de andere kant! Ik heb trouwens een eisprong gehad op dag 20. Dus op dag 15 was er aan de kant van de eisprong nog helemaal niets te zien! Dus het kan echt nog wel en ik vind het heel raar dat je zo snel al moet beginnen met primolut en clomid, want meestal laten ze er wel een week of een paar weken tussen (voor de zekerheid). Dus vraag nog even om een meting op dag 17 of 18 en als er dan niets te zien is nog even een week wachten en dan beginnen met primolut. groetjes, Snoopy
ja, maar zoals ze zegt is er nu, op dag 15 nog niet eens een eitje gegroeid, dus helemaal nog niks en dan is 15 dagen wel lang
Bij mij was er op dag 14 toch ook niets te zien? Ja wel iets maar aan de andere kant, dus dat telt niet mee voor de follikel die rechts groeide. Ik zou het toch nog even afwachten. groetjes, Snoopy