Verschillend aantaal cc elke keer, normaal?

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Ann80, 18 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb toch besloten een schema te maken en te gaan afbouwen op een rustige manier naar flesvoeding.

Nu kolf ik elke flesvoeding af tussendoor zodat ik kan zien hoeveel ik blijf geven en of het niet te hard terugloopt.
    Ik merk hele grote verschillen tussen de kolfbeurten.
    Had net bijvoorbeeld maar 120cc ... Ik geef haar dit gewoon in een flesje maar vraag me af is dat niet te weinig?

Gisterenavond/nacht kolfde ik makkelijk 190cc...daar zitten elke keer zulke verschillen tussen.

Moet ik haar bijvoeden op momenten dat ik haar die 120cc geef met flesvoeding?
    Of korter erop weer voeden?

In de middag is het het minst dat is algemeen bekend geloof ik en die vervang ik nu dus ook als eerste voor kv.

2. Linda Offereins

Linda Offereins Lactatiekundige

3 mrt 2010
    860
    0
    0
    Doe het een beetje op je gevoel, volgens mij is dat het beste. Dat er grote verschillen zijn in de afgekolfde hoeveelheid is wel normaal. De meeste vrouwen kolven 's nachts en 's morgens het meeste en in de loop van de dag neemt de hoeveelheid af.
    Als je het gevoel hebt dat je baby absoluut niet genoeg heeft gehad na 120 ml geef haar dan nog wat andere voeding bij.

groet
    Linda

3. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ze slaapt inmiddels al vanaf 11:30 op die 120cc.(!)

Had dus besloten om te stoppen vandaag omdat gisteren zo verschrikkelijke dag was en ze de hele dag honger had maar op een dag als vandaag denk ik zo gaat het heerlijk en hoef ik niet te stoppen.

Ik vind het zo moeilijk op dagen als gisteren en ga dan als eerste twijfelen of ik wel genoeg melk heb maar als ik nu dan naar vandaag kijk denk ik waar maak je je druk om...

Wilde nu de aanstaande voeding inruilen voor een Nutrilon maar voel dat mn borsten vol zijn en denk dat ik dan toch maar niet stop.
    Zo zit ik dus vaker....Moeilijk hoor soms.

Deel Deze Pagina