Depressief van clomid.....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door puzzcat24, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik voel me sinds een paar weken minder...
    Heb nergens zin in,alles staat me tegen........

Heb net gezien op google dat depri zijn met clomid vaker voorkomt,maar had het nog niet gezien op zw.pag.

Wie heeft ook deze klachten?

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb het ook lichtjes gehad, met menopur nu minder. Ik jankte echt om alles! Maar het is voor een goed doel hè,dat moet je maar onthouden. succes!

3. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hoi dit berichtje heb ik 2 dagen gelden op het pco topic gepost, was echt heel erg! nu gaat het weer dus ja do i need to say more? ik ben van nature al een piekeraar, dus de clomid helpt bepaald niet, ik gebruik nog maar 50 mg

nou hier echt een k*t weekend, ik heb er steeds erg op gelet of ik lichamelijk klachten kreeg van de clomid... maar ik geloof dat ik er pychische klachten van krijg, ik voel me gewoon afschuwlijk, lig continu overhoop met m,n man, zelfs zo erg dat ik twijfel of ik wel aan kinderen moet beginnen met hem? daardoor raak ik vervolgens in paniek en moet steeds huilen..... ik kan gewoon niet meer uit elkaar houden wat nu waar van komt.....vooral omdat ik 3 uur later die gevoelens ineens helemaal niet meer heb en ne afvraag wat me bezield, we hebben zoveel tegenslagen gehad heel veel verschillende situaties na elkaar en nu dit baby gedoe... ik verwijt hem nu ineens van alles terwijl dit niets nieuws is...en dat klussen op comando, ik kan het gewoon niet.. aaaarrrggghhhh dit heb ik echt nog nooit gehad dit moet wel door de clomid komen, terwijl ik dit schrijf snap ik niet dat ik dit schrijf? sorrie voor dit lange bercht waar niemand van jullie uberhaupt iets mee kan denk ik....ik ben gewoon even boos op die hele grote oneerlijke wereld en clomid? het raam uit die troep! maarja zonder clomid geen beebje

4. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Ik herken het ook wel. Echt down, alles als een hoge berg zien waar ik niet overheen lijk te komen, veel huilen...ik mag volgende week weer aan de Clomid..ik kijk er niet naar uit en heb mensen ingeseind (aangezien ik bammer ben) dat ik down kan zijn, zodat ze me ff opbeuren als ik dat ff nodig heb....
    Naast deze klachten ben ik ook vaak misselijk en heb ik ook 1 keer een zeer sterke eisprong had waarbij ik een pijnkoliek kreeg doordat er bloed bij was vrijgekomen. Dat was echt niet fijn! Net of er een legertje naalden door mijn buik heen marcheerde :sad:

5. puzzcat24

Och meid het is net alsof ik dit zelf geschreven heb...Savonds op bed begin ik te malen...En gooi er vanalles uit,ik ga elke keer twijfelen of we wel een kindje mogen krijgen.....
    Joh ik leef zo met je mee,ik weet presies hoe jij je voelt...

Ik heb niet eens meer fut om mijn huishouden te doen...
    En ik heb ook zon extreme eisprong gehad ben zelfs naar de eerste hulp gegaan ervoor PFFf het is voor een goed doel maar jeetje :cry:

6. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Ja dat kan ik me voorstellen naar de 1e hulp. Bij mij gebeurde dat op 24 december net na de inseminatie...helemaal alleen...ik ben in bed gaan liggen en echt gaan bidden (ik ben niet eens echt gelovig) dat de pijn snel weg zou gaan. Wat deed het zeer....
    Achteraf zeiden ze bij de kliniek dat ik had kunnen bellen...maar 2 paracetamols tegelijk innemen schijnt het redelijk te verhelpen! Voor de volgende keer dus.

Ik hoop dat ik me er volgende week beter doorheen sla.... :(

7. Robina2

Robina2 Lid

30 mei 2008
    99
    0
    0
    Ik heb er ook erg last van gehad. Heel veel huilen en als ik dan ruzie had met mijn vriend werd ik helemaal hysterisch. Misschien moet je je arts vragen om iets anders, de hormonen die je moet inspuiten hebben deze bijwerkingen veel minder. Sterkte ermee!

8. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Ja dat klopt idd Robina. Clomid werkt in op de hersenen om de hormoonaanmaak te stimuleren. Andere middelen zijn rechtstreekse hormonen waarbij er veel minder van dat soort bijwerkingen zijn. Nadeel is wel het spuiten.

9. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    ik ken dit, heb het vandaag ook aangegeven bij mijn gyn, clomid 100mg lijkt namelijk weer niets te doen. heb hem gezegd dat ik niet weet of ik wel door wil gaan met clomid 150mg omdat ik nu al veel last had van bijwerkingen. van hem mag ik het overslaan en beginnen met spuiten, maandag ga ik verder met hem praten
    maar bespreek je gemoedstoestand dus met je gyn!

10. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    jee ik vind het rot voor jullie maar ben wel blij met jullie berichten, ik dacht al bijna dat ik de enige was en dan ga ik meteen lopen malen of dit geen teken is dat mijn man en ik misschien toch niet bij elkaar passen, misschien lukt het wel niet met een reden.... onzin natuurlijk we zijn 12 jaar samen en helemaal klaar voor een beeb, 3 maanden geleden na heel slechte zaaduitslagen ( kwam door zijn herniaoperatie ,narcose en morfine ) storte onze wereld totaal in toen we dachten dat ivf of isci de enige optie was ,dus we moeten gewoon helder na blijven denken tot 10 tellen en weet ik veel wat nog meer.... maar dat huilen, ik voel me dan echt zo zielig en manlief zegt dan dat ik niet zo raar moet doen en niet Zielig ben boeh en dan ga ik alweer

je wil niet weten wat ik hem af en toe verwens...

xxxx jose

11. Alex34

Alex34 Lid

12 nov 2007
    78
    0
    0
    Hier nog eentje met sterke bijwerkingen van clomid, niet normaal hoe ik me voelde en ook twijfels over de relatie en kinderen krijgen en ruzie etc.
    Door de kijkoperatie heb ik een maand geen clomid gepakt, voel me een stuk beter. Ik ben tijdens mijn menstruatie altijd heel down en door de clomid nog veel erger.
    Ik ga vanaf volgende maand spuiten dus ben benieuwd. Ben nog nu herstellende van de kijkoperatie.

Groetjes Alex

12. puzzcat24

We zijn nu ongeveer 28 maanden bezig voor een beeb,en elke maand denk ik weer:Zie nou wel,het is niet voor ons weggelegt
    We verdienen geen beeb...
    Of we zijn er nog niet klaar voor zegt het lot/god
    We moeten nog beter ons best doen (en dat varrieert van huishouden tot zelfs hoe ik iets opvouw)
    Nou je begrijpt dat je je vanalles in de kop gaat halen,en deze weken is het nog erger geworden...
    Pfftt en heb ik nu ook nog eens dat ik door mijn rug ben gegaan,zie nou wel bla bla bla Gaat door mijn kop.....

13. Niet meer actief

Heel herkenbaar, in mijn clomid rondes was ik ook niet te genieten. En ook wel wat down. Toen ik mocht gaan spuiten in combi met clomid ging het een stuk beter.

Hou moed meiden!

14. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    nou het volgende probeel heeft zich hier aangemeld, door alle ruzies ( ook om het klussen) wil mijn man nu niet meer klussen, hij is er klaar mee zegt ie, vanavond hadden we echt moeten klussen, maar hij wilde niet, nu is het ondertussen zo,n groot issue geworden dat ik er ook helemaal onzeker van ben geworden.... idioot gewoon ,we zijn al 12 jaar samen en nooit problemen gehad op seksueel vlak.... ik ben nu echt de wanhoop nabij.. dit is toch te idioot voor woorden, volgens mij denkt ie dat je maar ongelimiteerd clomid kan gebruiken...

pffffff voelde me net beter..... wat een k.t gezeik zeg!
    hebben jullie dit ook wel eens bij de hand gehad?

groetjes Jose

Deel Deze Pagina