Hoi allemaal, Ik verkoop mijn tweedehands en nieuwe dameskleding, babykleding, meisjeskleding en nog veel meer! Hier de link, neem eens een kijkje in mijn kast!! Nadja's closet
Ik heb op dit moment 15 mooie damesbroeken (in maat 36 t/m 44) te koop. Mooie tweedehands merkbroeken in uitstekende staat. Klik even op de link om ze te bekijken.
Voor hoeveel maanden zijn die slofjes om te gebruiken? Graag een reactie via pb! Het name it rokje maat 80 wil ik graag overnemen.
Ik wil graag van de dameskleding af i.v.m vakantie. Daarom nu fikse kortingen als je meer kledingsstukken koopt.
I.v.m. vakantie heb ik even wat veranderd: Op marktplaats kun je tot woensdag 18.00 uur bieden op veel kleding (staat erbij vermeld). De kleding gaat naar de hoogste bieder op dat moment. Het geldt niet voor alle advertenties, dus kijk even goed. Dit is de link: Marktplaats.nl - Advertenties van NadJa uit Voerendaal
Alleen vandaag nog: merkkleding dames tweedehands in zeer goede staat, vanaf 2,50. Biedingen sluiten om 18.00 uur.