Verschillende informatie!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maja22, 8 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja22

    maja22 Niet meer actief

    Ik had op zwanger en zo gelezen dat wanneer je slijm hebt waar je draden mee kan trekken (sorry voor de uitleg!) dat dan je eisprong is geweest?! Van iemand hoorde ik weer dat je dan vruchtbaar bent...wat is het nou?
     
  2. MissyN88

    MissyN88 Actief lid

    25 aug 2008
    104
    0
    0
    ik heb ook gehoord dat dat te maken heeft met eisprong
     
  3. WickedWitchy

    WickedWitchy Actief lid

    14 aug 2008
    174
    0
    0
    Venlo
    Doorzichtig, eiwit achtig slijm waar je draden mee kan trekken is zogenaamd vruchtbaar slijm. Zo ver ik weet zegt dat niks over je eisprong aangezien je meerdere dagen vruchtbaar slijm kan hebben en je eisprong maar op 1 dag.
    Er word aangeraden om, ongeacht wanneer je ei is, met vruchtbaar slijm te vrijen omdat het de goede conditie is voor zaad.
     
  4. bamjolan

    bamjolan VIP lid

    7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Je moet een aantal maandjes dit controleren want voor jou kan t weer anders zijn.
    Bij mijn dochters kreeg ik veel slijm rond de ei, ik heb toen een inseminatie gedaan en was ook zwanger.
    Sinds mn laatste MK vorig jaar merkte ik geen slijm meer op dus aan de ovutesten gegaan, poging 1 mislukt, poging 2 en 3 inseminaties gedaan en nu 12w zwanger :D
     
  5. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik had helemaal geen slijm niets noppes nada....en toch zwanger geworden! ;)
    Ei gevonden met ovutesten en temperaturen ;)
     

Deel Deze Pagina