Ik had het ook niet gezien, vindt er niks geks aan? (heb hier een medewerker en die heet A.D.H.D. tja dat vind ik een apart)
Hihi, had het wel gezien Maar zou het ook niet zo'n probleem vinden hoor! Als je de letters omdraait dan krijgt je PMT en dat is toch die tijdzone-aanduiding die vaak bij dingen op de computer enzo staat? Dat vind ik een veel duidelijker verband hebben. Inderdaad L.U.L. zou ik niet snel doen of A.D.H.D. Maar dit is toch niet zo erg?
Ik zal het zelf niet doen! Maar dat komt misschien omdat ik met kids werk van rond de 10/12 jaar en die gebruiken het echt als afkorting in sms, msn en schrijf taal!!! Succes met de beslissing
Ik had het niet gezien, kon het niet bedenken en nu ik het weet vind ik het nog steeds geen reden om het te laten. BH of LUL of SOA of iets dergelijks zou ik heel anders vinden. Maar PieMeL..?? Nee hoor, lekker doen! Bovendien gebruik je die letters en namen bijna nooit.
Ik zou gewoon voor PML gaan, ik zag het wel meteen, maar zo storend zijn de intitialen niet. PMT (Psychomotorische therapie) is wel een bestaande afkorting, al zou ik mij daar ook niet aan storen.