Onervaren met temperatuurkaartje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Doetie, 20 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Ik temp sinds 2 mei elke ochtend 7 uur, voor het opstaan.
    Nu zie ik niks bijzonders. Temp schomelde iets na de menstruatie, maar is nu relatief stabiel. Gister was er behoorlijk slijm dus ik dacht dat mijn temp zou oplopen, echter liep hij iets af. Ik begreep dat als je temp oploopt je ei is geweest, maar hoe reken je dat dan terug naar de juiste dag?

Voor jullie vast allemaal logisch, maar voor mij nog wat abracadabra 😊
    Naja hopelijk kom mn eisprong snel tegen...

Lieve groet!

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    FF geeft zelf aan welke dag je eisprong was. Niet dat die altijd 100% correct is... Hoe meer gegevens je noteert dus te meer informatie heeft het om de juiste dag te bepalen. Maar goed daar moet je maar net zin in hebben.
    Ik kon bv nooit echt duidelijke "eggwhite" vinden maar heb eigenlijk icm tempen ovulatietesten gebruikt.

Obv jouw kaartje zou ik denken dat je eisprong nog moet komen, hoe lang is je cyclus ongeveer?

3. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Cyclus lengte wisselt nu. Beetje in de war na mn bbz 27 maart jl.
    Dus verwacht dat ie nog moet komen. Las dat je temp 0.2 a 0.5 toeneemt en dat zie ik niet terug
    Heb nooit echt meer slijm gezien dus dat is lastig. Ach denk probeer het gewoon zo in FF in de hoop dat dat meer info geeft.

4. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik zie hier nog geen eisprong dus nog even doorgaan met temperaturen.

5. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Als je zegt dat je gisteren veel slijm had, dan zou het kunnen dat je temp morgen omhoog gaat. Er moet minstens 3 dagen een stijging zijn van 0,2°C, dan is je eisprong geweest. Voor nu zie ik geen eisprong in je kaartje.

Deel Deze Pagina