Heb vandaag een verpakking Friso 2 Extra opengemaakt en zag dat het maatschepje groter is dan die bij Friso 1 Extra. Vervolgens Friso 2 Comfort ook maar even gecheckt en het schepje daarin is juist kleiner dan die in Friso 1 Comfort. Maar op elke pak staat nog steeds dat 3 scheppen en 90 ml water = 100 cc voeding. Rara, hoe kan dat? Weet nu dus ff niet welke schep ik moet gebruiken.
Is bij mij ook zo, ik heb alleen Nutrilon... Ze hebben de schepjes gewoon aangepast, zodat je het allemaal wel met elkaar kan combineren. Gewoon de schepjes in de verpakking laten en voor iedere voeding zn eigen schepje gebruiken! Dan komt t helemaal goed!
Gewoon altijd de schep gebruiken die bij het pak zit. Heeft met de samenstelling van de melk te maken hoeveel scheppen er op dezelfde hoeveelheid water nodig zijn. De schepjes verschillen bijvoorbeeld ook met die van Friso extra enz
Tja, eigenlijk wel logisch dat het te maken heeft met de samenstelling Maar ik vond het gewoon zo'n raar gezicht. Had bovendien nogal hoofdpijn gisteren dus zal niet helemaal helder zijn geweest Dank voor jullie antwoord iig!
Hoi ik heb altijd friso extra 1 en nu 2 gehad. idd groter. ook friso 1 normaal en friso 1 extra zit verschil. de extra is gewoon grovere samenstelling groetjes
Even off topic, maar moet het even kwijt, Stoppen ze roze schepjes in de Friso normaal 2! Roze ! En ik heb een jongetje! Doe dan groen ofzo! En dan nu maar weer on-topic
@Setteke: Haha...ik dacht precies hetzelfde Heb nog zitten denken om dat ook in dit topic te vermelden. Nu heb jij dat voor me gedaan