Hoi, Ik heb nog een beetje kleding liggen van mijn meisje en ik hoop er iemand anders blij mee te kunnen maken! Ik wil er graag een kleine vergoeding voor, deze gaat in de spaarpot van onze dochter. Pakketje mt 74: 2 broekjes en 2 shirtjes. Een broekje en shirtje is nog helemaal nieuw. Alleen een keer gewassen. Mag samen weg voor 2 euro excl. verzendkosten. Pakketje mt 62/68: 1 Rokje. 2 jurkjes met romper (beide nieuw). 1 T-shirtje (nieuw). 2 Broekjes. 1 Longsleeve. 1 boxpakje. Mag samen weg 7,50 excl. verzendkosten. Pakketje mt 80/86: 4 T-shirtjes. 3 Rokjes. 1 broekje en 1 trainingsbroekje. 1 Jurkje en 1 Tuniekje. Samen voor 7,50 excl. verzendkosten. Pakketje mt 92/98 en 104: 2 Rokjes. 3 Jurkjes. 1 Vest. 1 Broekje. 2 T-shirtjes. 1 Longsleeve. 1 Trui. 1 Blouse. 1 ondergoed setje (uiteraard helemaal nieuw, zit nog helemaal aan elkaar vast). Samen voor 11 euro excl. verzendkosten. Kleding varieërd van H&M tot POMPOM, Villa Happ en merkloos. Verzendkosten zijn 6,75,-. Bij interesse graag een PB'tje .