speen vraagje; wie heeft DE tip?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bezigbijtje, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Mijn meisje heeft heel erg het speentje nodig, zonder is ze bijna niet te troosten. Maar het probleem is dat ze hem maar heel kort (ong. minuutje tot 5minuten) in kan houden en dan is hij weer uit...

iemand iets wat we zouden kunnen proberen? ervaring?

2. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Misschien ee rare vraag, maar heb je wel de goeie maat? Ik kon bij ons manneke op een gegeven moment merken dat de speen steeds uit zijn mondje floepte, bleef aan de gang... Realiseerde me toen "Verrek, hij is 6 mnd. geweest, misschien heeft ie geen grip meer op dat ding". Maatje groter gekocht, toen was het over. Je zou eens een ander model kunnen proberen, of misschien een ander merk; werkt denk ik ook een beetje hetzelfde als met de flessen, daar willen ze ook niet allemaal zo uit drinken :D

3. 2g4e

2g4e Niet meer actief

In het begin zal je dat wel ff houden maar op den duur hingen we er een doekje aan, dat maakt het wat zwaarder en zo bleef het beter zitten. isabella vond het op een gegeven moment zo lekker dat ze het doekje zelf al over haar hoofdje legde en dan ging ze heerlijk met de speen slapen.

4. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hier kon ze de difrax ook niet goed in haar mond houden, heb een hele partij spenen geprobeerd (bibi, difrax dental, eigen merk KV). de avent was al beter maar de mam speen (verkrijgbaar bij de kruidvat) was echt favoriet. je zag meteen die oogjes dichtgaan en genieten dat ze deed :) Ik zou dus was andere spenen proberen

5. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Hier precies hetzelfde.... Jesse wil alleen de speen van MAM alle andere spenen zijn allemaal de bak weer ingegaan.

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier wou ze ook geen difrax speen en geen bibi, alleen avant en daarna nog liever die van MaM.

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    We zijn nu 3 weken bezig met de difrax, opzich zuigt ze er goed aan maar hij valt op den duur uit... Sinds gister de bibi maar die lijkt ze stuk minder te vinden... IK zal as ik vervoer heb (mag nog niet rijden ivm ks) eens voor de MaM gaan kijken!

8. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha, wat leuk om te lezen; ook hier alleen maar MAM-spenen!!! Vind ze zo fijn! Baalde alleen wel dat er lastig koorden voor te krijgen zijn hier, maar die heb ik pas in Duitsland gekocht!

9. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Welkom bij Www.speencompany.nl
    Daar heb ik ze vandaan... Nederlandse winkels verkopen de koorden inderdaad (bijna) niet..

10. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Die site had ik idd ook gevonden, maar vond ze vrij prijzig, gezien het feit dat er nog porto bijkomt ook onder de 55 euro. We wonen vlak bij de duitse grens en daar zijn de koorden zowat de helft goedkoper...

11. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Deed ook nog wel eens een keykoord aan de speen.
    Vastmaken aan de wagen of kleding.
    Voor in huis en bed had ik er niks aan.

12. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0

Hey bezigbijtje ;)!!hier bij de oudste ook van alles geprobeerd en ook wij kwamen uit op de mam speen !!

13. babyproject

babyproject Niet meer actief

Mam spenen verkopen ze bij de kruidvat trouwens.

14. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Klopt inderdaad, ben ze verder hier nergens anders tegengekomen. Voor degenen die in de grensstreek met Dtsl. wonen, loont het de moeite om daar eens te kijken; scheelt in prijs en veeeeeel ruimer assortiment!

15. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Ook hier het welbekende probleem met de fop! Dankzij jullie een mam speen gekocht en inderdaad, die houdt ie veel beter vast in zn mondje! :D

16. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kijk, daar doen we het voor!!!!! Wat zou toch het geheim van MAM zijn???:D

Deel Deze Pagina