Maar de buren aan de andere kant hebben liggende planken, dus zij zullen het liefst hetzelfde willen. Wij willen eigenlijk ook liggende planken, dan heb je veel minder inkijk.
Wellicht een idee om geen schutting maar een coniferenhaag oid te zetten? Wij hadden 2 afscheidingen van hout en 1 van coniferen. Meteen wat groen in de tuin 😉
Wij hebben twee dezelfde schuttingen en ik zou me ergeren als ik twee verschillende had. Als wij ooit nieuwe buren krijgen die een nieuwe schutting willen hebben ze pech
Ik heb dat probleem nog niet. Maar als ik naar me zelf kijk kan ik je al vertellen dat ik me er kapot aan ga ergeren. Eventueel zou ik dan de kunststof schutting leeg laten en inderdaad de houten schutting bewerken. Je kan toch ook liggende planken nemen op een kunststof schutting dan heb je helemaal geen doorkijk meer
Dat wil de buurvrouw niet . Ik moet er nog eens goed over nadenken. Hoe zit het als wij zeggen dat we toch een houten schutting willen? Dan moeten we gaan kijken wat de grens is? Want zij gaat toch die schutting laten zetten en als wij een houten schutting er tegenaan zetten moet zij met haar nieuwe schutting ook een stukje haar tuin in? Ik ga dan niet alleen inleveren. We hebben een mini tuin, dus die 10 cm maakt voor ons wel wat uit.