Hoi dames, Ik ben benieuwd of de symptomen van een eerste zwangerschap lijken op de symptomen van een volgende zwangerschap. Mijn eerste zwangerschap is helaas geƫindigd in een mk. De symptomen die ik had: gespannen borsten, erg moe en last van hartkloppingen. Stel dat ik nu weer zwanger word... kan het dan zijn dat ik dan totaal andere symptomen heb of is de kans groot dat ik dezelfde kwaaltjes weer krijg. Wat zijn jullie ervaringen? Groetjes! Ilse
Bij de zwangerschap van mijn dochter had ik enorm last van puistjes en jeukende borsten. Nu bij deze zwangerschap heb ik helemaal geen last van mijn borsten ben een paar dagen goed misselijk geweest en de puistjes heb ik ook maar 1 dagje gehad. Misschien dat er nog verschijnselen gaan komen maar tot nu toe zijn beide zwangerschappen erg verschillend!
Hoi Aylin, Dank je voor je reactie. Ik ben nu een aantal dagen overtijd. Normaal gesproken heb ik een cyclus van 31 dagen maar dit is de eerste keer na mijn mk dus mijn hele cyclus kan in de war zijn waardoor de ongesteldheid op zich kan laten wachten. Natuurlijk hoop ik dat ik zwanger ben maar ik heb in ieder geval nu niet alle symptomen die ik had toen ik zwanger was. We wachten af!