Vraagje: 5 januari was mijn NOD. Nu kreeg ik de zondag ervoor (3jan) beetje bloedverlies. In de loop vd dagen werd het wel iets meer maar veel minder dan normaal. Na een paar dagen was het weer helemaal over. Ik blijf toch een "ongesteldheidsgevoel" in m'n buik houden en nog een aantal andere zwangschapssymptomen. Vanmorgen test gedaan maar die was helaas omowit. Is er nog hoop? Eind vd week nog maar een keer testen. Ik dacht als die bloeding een innesteling was kan ik misschien nog niet positief testen of wel?
Als 3jan je innesteling zou zijn geweest, dan zou je nu onderhand wel positief moeten testen. Innestelen is rond 6dpo-10dpo. En vanaf 12dpo zie je meestal wel streepjes. En vanaf 14dpo helemaal. Ik denk eerder dat je een lichte menstruatie hebt gehad.
3 Jan had ik heel weinig bloed. De dagen erna wat meer! Dus of de eventuele innesteling dan 3,4,5 of 6 Jan geweest is dat weet ik niet ( of werkt het zo niet...)
Ik denk ook dat je een lichte menstruatie hebt gehad. Als je nod op 5 januari was dan heb je niet op 3,4,5 of 6 jan een innesteling gehad. Weet je wanneer je eisprong is geweest? Zou er toch vanuit gaan dat je weer in een nieuwe cyclus zit.
Uit bloedverlies en negatieve testen kan ik helaas weinig hoop halen. Ik heb ook wel eens een hele lichte menstruatie gehad waardoor ik twijfelde. Ik ben toen mijn temp bij gaan houden om meer inzicht in mijn cyclus te krijgen.