Vraagje over urine bewaren

Discussion in 'Zwanger worden' started by DeeLighT, Apr 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,726
    628
    113
    Hallo allemaal,

volgensmij is dit al eens gevraagd maar ik kan het bij de zoekfunctie niet terugvinden. Als je met ochtendurine wil testen en je bewaart dit in de koelkast tot 's avonds, is de test dan betrouwbaar?
    Wij willen graag samen testen.

Groetjes!

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Je hoeft niet met ochtendurine te testen.

3. jettje

jettje Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,541
    0
    0
    zv-er
    Durf ik niet te zeggen. Op me werk bewaren we vaak wel de ochtend urine in de koelkast voor bepaalde testen. En dat veranderd de gegevens niet.
    Maar waarom de ochtend urine bewaren? Je kan een test elk moment van de dag uitvoeren.

4. Niet meer actief

volgens mij wel!

want toen ze hier kwamen van moeders voor moeders..toen moe4st ik ook urine bewaren in een potje..en ik heb toen ook mijn ochtend urine gebruikt..en die heb ik heel de dag buiten gezet(was toen frisser buiten al nu) en dat was gewoon goed!
    maar je hoeft idd niet met ochtendurine te testen..ik zou gewoon vlak voor je gaat testen paar uur van te voren nie meer drinken..dan is je urine ook minder verdunt.

succes!

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,726
    628
    113
    Okee, heel erg bedankt!

Ik weet wel dat je niet per se met ochtendurine hoeft te testen maar het is gewoon een tic van mij dat ik dat wil hi hi.
    Heb altijd het idee dat ondanks de bijsluiter zegt dat het kan, je urine later op de dag wat meer verdund is en dus je hcg gehalte ook.....

Ik ben gewoon eigenwijs hahaha. :oops:

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Als je weinig drinkt, dan dus niet.

7. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja je kunt het in de koelkast bewaren tot s avonds hoor!

Share This Page