Hallo, Ik heb een vraagje. Ik ben 33 weken zwanger en en de laatste dagen misselijk en licht/dizzy in mn hoofd. Ook had ik gister steeds het gevoel dat ik ongesteld ging worden (geen extreme pijn, maar zeurderig) Vanmorgen toen ik opstond dacht ik dat mn vliezen gebroken waren. Ik voelde wat tussen mn benen en keek, er zat best veel vocht en het zeg er op mn benen gelig uit. Toen ik het afveegde bleek het bruinig te zijn. Wat kan dat geweest zijn? SLijm ofzo? Groetjes
Hoi LOesK, wellicht ben je aan het voorrommelen (dat mag op zich wel, als er maar geen regelmaat zit in de krampen). Daar kan je baarmoedermond een beetje door geirriteerd raken en wat bloed/slijm verliezen. Dat mag een keer gebeuren, maar als het meer wordt of de krampen nemen toe, moet je toch wel even de vk bellen. HOudt vandaag wel evne in de gsaten hoe je je blijft voelen, anders is het misschien toch wel eens wijs om de vk te bellen. ZIj kan dan aanvullende vragen stellen en bekijken of je gewoon evne niet lekker bent, of dat het toch met de zwangerschap te maken kan hebben. Groetjes Brigitte
Hoi Brigitte, SUper bedankt voor de reactie! Het zijn niet echt hele erge krampen ofzo, maar meer die zeurderige krampjes van als je ongesteld gaat worden onderin je buik? Of bedoel je die ook? Groetjes Loes