Hallo Graag wil ik een vraag stellen. Ik was vanmorgen in het ziekenhuis zo van de kaart dat ik even niet meer na kon denken en ben "vergeten" het volgende met mijn arts te bespreken Ik heb 200mg clomid geslikt. Vandaag zit ik op dag 14 en heb ik mijn 1e fm gehad, geen ei te zien. Nu is het zo dat ik dag 11, dag 12 en dag 13 een ovulatie test heb gedaan niet steeds wat donderker werd en gister zelfs donkerder dan de controle streep. Gister na het plassen en een kledder slijm op het wc papiertje. Met het vrijen gister was alles aan de binnenkant gevoeliger dan anders. Nu mijn vraag: kan het zijn dat er al een eisprong is geweest? Maar dat dat niet te zien was vandaag tijdens de fm? Of zijn ovulatietesten niet betrouwbaar als je clomid slikt? Alvast reuze bedankt voor het antwoorden!
Hoi Mama van Suze, dat zijn 2 goede vragen. Ik denk dat de fertiliteitsarts deze beter kan beantwoorden, maar ik denk dat de restanten van een eisprong wel te zien zouden moeten zijn op een echo. Dat zou betekenen dat je toch nog geen eisprong zou hebben gehad en de testen dus vals-positief waren. Maar ik kan me indenken dat er ook wel eens zoiets wordt gemist op een echo en dat je testen toch klopten. Kortom, ik weet het niet zeker; je zou gewoon eens even kunnen informeren door te bellen naar de poli. Groetjes Brigitte