Hi mama’s, sinds 3 weken ben ik helaas volledig ingestort, na bijna een jaar van “overspannenheid” doorgegaan, en je raad het al.. Burn out verdomme. Althans, dat wordt er gezegd. Vind het nog heel lastig te accepteren of bijna te geloven. Zijn hier mama’s die ook in een burn out zitten, of er 1 gehad hebben en hersteld zijn? Ik zou het heel fijn vinden om ervaringen en tips uit te wisselen. Voel me gewoon ook nog best emotioneel over dit allemaal. Ik loop sinds 2 weken nu ook bij de psycholoog. Ben een beetje angstig geworden door alle Google zoekopdrachten met hoelang het herstel zou duren.. En hoe combineren jullie het thuis, en met de kleintje(s)? Ik bof ontzettend met m’n vent en werk. Dat geeft gelukkig al wat rust liefs!
Ik ben gisteren bij de praktijk ondersteuner geweest, ik ben overbelast/overspannen, niet ver van een burn out af. Je mag mij altijd een pb sturen.
Ik zit bijna 5 maanden thuis nu met een burn out. Heel lastig met een kleintje thuis.. Ik werk 2x een uur per week en ga weer opbouwen. Daarnaast extra opvang omdat ik hele dagen met mijn dochter niet goed trek. Ik heb haar 1 dag alleen en in het weekend is mijn vriend er maar ben na die 3 dagen helemaal gesloopt. Daarnaast 2 dagen kdv en beide oma’s passen 1 dag op (werk normaal 3 dagen, nu dan 1 extra oppasdag). Het is 2 maal wat beter gegaan en ben toen weer wat meer gaan doen, te snel want meteen weer ingestort. Rustig aan doen dus..