Bij mjn oudste (een jongen) had ik eigenlijk nergens last van. Bij deze zwangerschap ben ik misselijk geweest, bi en hormonentirades en mijn gezicht onder de pukkels. .. en het wordt een meisje hihi
Bij de eerste twee zwangerschappen wel moe geweest eerste trimester en pijnlijke borsten. Verder prima zwangerschappen zonder noemenswaardige 'kwaaltjes'. Beide jongens. Bij nr drie wel misselijk geweest de eerste weken ( gelukkig niet overgeven) dit trok later wel weer weg na 15 a 16 wkn. En we verwachten binnenkort een meisje... Nu ook meer kwaaltjes; last van mijn liezen, benen, moe etc. Maar ja, ben 39 wkn en de oudste iedere dag naar school op de fiets etc. Dus ook meer inspanning.
Bij mijn eerste twee kindjes ben ik totaal niet moe, misselijk of wat dan ook geweest. Bij de een liep ik op mijn pumps het ziekenhuis in om een keizersnede te krijgen, en bij de tweede liep ik op plattere schoenen, dat was mijn enige verschil. Meisje & jongen Bij deze zwangerschap, ben ik al vanaf het begin heel moe, heb ik flink last van mijn bekken, ben ik misselijk geweest, heb ik staan kokhalzen boven de pot, en zit ik onder de pukkels. Maar nog geen idee wat het geslacht is
Bij beide zwangerschappen misselijk tot week 18 ongeveer. Bij mijn dochtertje wel met overgeven. Nu maar 1 keer gebeurd. Nu onwijs zere borsten gehad en erg moe. Verwacht nu een jongen Dat als je misselijk bent het een meisje wordt is echt een fabel
Ik had deze zwangerschap een ernstig vermoeden dat het wel eens een jongen zou kunnen zijn (eerste is een meisje). De zwangerschap was toch net even anders, ondanks dat ik bij beide behoorlijk last had van misselijk en braken. Het grootste verschil, was dat mijn huid heel anders reageerde. Bij mijn meisje had ik erg veel last van zowel een hele droge huid maar wel met pukkeltjes. Ook op mijn rug,vreselijk vond ik dat. En ik zag nogal pips. Bij dit kereltje, zag ik er stralend uit. Mooie huid, met een opvallende blos op de wangen. (ondanks het gekots...) Maar ja,kan ook toeval zijn geweest.
Bij de eerste erg moe, veel lichamelijke klachten (BI enz). Buik groeide meer in de breedte. Was een meisje. Bij 2e kotsmisselijk tot 14 weken, niet veel lichamelijke klachten. Buik groeide ook echt naar voren. Was een jongetje. Dus hier indd 2 totaal verschillende zwangerschappen.
1e keer, moe moe moe > jongen 2e keer, spugen spugen spugen > jongen 3e keer, zo fit als een hoentje > jongen Bij mij is er geen pijl op te trekken dus.
buik was overigens wel alle drie keer hetzelfde. het leek net of er een bal op m'n buik was geplakt, puur van voren.
Leuk om te lezen. Ik ben heel benieuwd. Ben mega misselijk, overgeven en extreem vermoeid dus iedereen roept: meid! Is echt een fabeltje, want ik heb al een meisje en tijdens die zwangerschap nooit misselijk geweest of overgegeven. Maar evengoed: kom maar door hoor met nog een meisje, leuk! Nog een paar weken geduld dan zullen we het weten.
Hier in de zwangerschappen van mijn zoons, nergens last van gehad, niet misselijk, niet moe, veel energie etc. Bij de zwangerschappen van mijn dochters het omgekeerde, vanaf dag 1 misselijk en erg moe, had nergens geen fut voor. Nu zwanger van nr vijf, en wederom voel ik mij heek fit en heb geen misselijkheid, dus ben heel benieuwd hoe dit afloopt.
Bij mijn dochters heel erg misselijk geweest en ontzettend koud.gehad.steeds... Nu een zoon op komst en ben amper misselijk geweest, nooit koud gehad Moe en futloos wel bij alle 3