Ik ben nu bijna 37 weken zwanger. Ik ben zo moe ik kan de hele dag wel slapen. 'snachts slaap ik zowiezo slecht de laatste tijd. Wie heeft dit ook gehad tijdens de laatste weken van de zwangerschap?
ik heb dit nu heel erg. ik kan de hele dag wel slapen, maar mijn man zegt altijd er gebeurd ook zo veel in je lichaam
Heb ik helaas geen ervaring mee... Ik heb wel eens gehoord dat je lichaam je aan het einde van de zwangerschap aan het voorbereiden is voor de nachtelijke voedingen...maar of dat waar is Dat zou wel je slechte slapen 's nachts verklaren... succes iig!
Ik heb het de hele zwangerschap tot nu toe. Moe, moe en nog eens moe. Als aan het eind loopt dan begrijp ik het wel, het kost veel energie om een kindje te dragen. ´s Nachts slecht slapen is om alvast in het nachtritme te komen. Geef je er aan toe en neem je rust.
Ik heb opzich niet veel last van slecht slapen, doe er 's avonds wel wat langer over om de slaap te pakken te krijgen.. Ik rust overdag altijd een paar uurtjes, heb dan ook echt moeite om wakker te worden, maar neem mezelf voor om niet te lang te blijven liggen. dat kan ook slecht zijn voor je nachtrust...