Ik zat vanmiddag te denken aan alle mensen die ik ken in mijn omgeving die met een keizersnede zijn bevallen. En dat zijn er best nog wel een aantal. Sowieso ikzelf, zusje, een vriendin en een kennis. Nu vroeg ik mij af hoe dat met de moeders op dit forum zit. Ben benieuwd wat die stand is namelijk. Dus, ben jij normaal (vaginaal) bevallen of heb je een ks gehad? Of misschien zelfs beide?
Met beide bedoel ik: Heb je 2 kinderen en is de één vaginaal geboren en de ander met een keizersnede?
Twee eer vaginaal bevallen. Eerste keer met behulp van vacuum (was bijna een keizersnede geworden) tweede keer op eigen kracht, lekker thuis..
Hier ks toen na 2 dagen bleek, dat Ollie in aangezichtsligging was gedraaid. Hoop t.z.t. nummer 2 vaginaal te kunnen doen.
Gewoon vaginaal bevallen! Ik heb wel geroepen om een keizersnee maar die kreeg ik niet. Heel flauw, maar achteraf heel blij mee!
Ik heb een keizersnede gehad, 3 dagen voor mijn uitgerekende datum kwamen ze erachter dat Louise helemaal verkeerd lag en vaginaal bevallen absoluut onmogelijk was.