Trotse mama :D

Discussie in 'De bevalling' gestart door AlmostMummy, 26 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    Hallo damess,

Ik ben hier al weer een week niet online geweest en dat komt omdat ik bevallen ben van me eerste kleintje :D Het is een jongetje 3.5 kilo prachtig mooi mensje.Ben heel erg gelukkig.Me bevalling begon op dinsdag 18/03,in de avond om 10.25 braken me vliezen..Het vruchtwater was geel dus heb k gelijk de vk gebeld die kwam kijken en die heeft me naar het zk gestuurd wat ik niet erg vond want k zou tog al in het zk gaan bevallen.Ik ging richting het zk met knikkende knietjes en een heel gespannen gevoel.Weken lang riep ik wanneer gebeurt het nou wanneer komt ie en toen het eenmaal zover was d8 ik nou k wil liever nog een paar dage w8en :oops: Eenmaal in het zk aangekomen had ik onderweg al een paar weeen gehad deden geen pijn voelde meer als lichte menstruatiepijn.Heb een half uur aan het ctg gelegen, de gyn kwam voelen en ik had 3cm ontsluiting.k d8 nog so als de hele bevalling zo gaat en als dit weeen zijn dan is het een makkie :rolleyes: toen een infuus gehad om de weeen wat sterker te maken.NOu en toen begon het te komen,de weeen kwamen sneller en deden meer pijn.Ik hield me heel sterk en deed me best om de weeen weg te puffen me man was so een grote steun..Daarna had ik na 2 uurtjes 5cm ontsluiting was ik heel blij mee k kreeg echt energie om door te gaan..toen 2 uur onder de douche gezeten dat was so heerlijk viel bijna in slaap joh..de gyn ging weer voelen en k bleef hangen op die 5cm maar ik was zo bekaf kon nie meer die twee uur hadden me echt vermoeid.Heb toen een ruggeprik gehad daarmee heb k het gered tot de 10cm ontsluiting was heerlijk echt een aanrader die prik :) Het einde was in zicht ik moest een uur lang persweeen wegpuffen dat was pijnlijk en moeilijk wou m eruit persen gwoon hihi..Na dat uur kon ik het nie meer houden en mocht k gaan persen dat heeft me ook een uur gekost en ja precies om 09.59 is me kleine mannetje geboren ik voelde me zo gek hij was zo warm en glibberig..Heel gek maar zo een mooie ervaring..Sindsdien gaat het harstikke goed gelukkig en we zijn supper happy met ze drietjes..

Dit was mijn verhaal :)

Groetjes

2. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

mooi verteld,

GEFELICITEERD met jullie kleintje!

geniet er maar lekker van :D

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    gefeliciteerd

4. P73

P73 Actief lid

7 nov 2007
    286
    0
    0
    Heee, gefeliciteerd zeg!

5. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    Heel erg bedankt dames

p73: ja het is me tog gelukt :D ben zo gelukkig joh en ben uiteindelijk blij dat het op de normale manier gegaan is en niet de ks..Ben wel ingeknipt maar die hechting is nu goed genezen en k kan weer normaal zitten,hoe is het met jou

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik denk alleen dat je je banner aan moet passen. Of is deze van een ander kindje?

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ooooh wat super! Van harte gefeliciteerd met je zoontje en wat fijn dat je geen ks hebt gehad! Is toch prachtig dat je lichaam dit zelf voor elkaar heeft gekregen ;) Geniet van je kraamtijd!

8. P73

P73 Actief lid

7 nov 2007
    286
    0
    0
    Met mij gaat alles prima!
    Ik had al het idee dat er wat aan het gebeuren was, of inmiddels gebeurd was bij jou.....Het was stil wat berichtjes van jou betreft op het forum.
    Fijn voor je dat je nu lekker van je kleintje kan genieten!
    Ik lees trouwens veel overeenkomsten met mijn bevalling! Ik had ook vrij snel 3cm ontsluiting......kreeg ook ruggenprik wat een veraaaademing was en kreeg ook wee-opwekkers omdat mijn weeen afnamen in kracht (op dat moment werkte ruggenprik helaas niet meer...).
    Je hebt het maar mooi gedaan meid, nogmaals gefeliciteerd!

9. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    Ja ik had het verkeerde jaartal ingevuld nou dat is ook weer aangepast..

mauela: Ja ik ben er zo blij om ik voel me nu echt een stuk beter kan gwoon bijna alles weer doen alleen ontlasting gaat wat pijnlijk voor de rest heelt de hechting goed ben ingeknipt namelijk..

p73 ben blij te horen dat het geod met je gaat..ja sinds die kleine er is heb ik helemaal geen tijd om op de pc te gaan aleen nu ff snel tussen hij ligt lekker in ze wiegje..Grappig dat het ong wel hetzelfde gegaan is en bedankt nog ik geniet er zker weten van..

Deel Deze Pagina