Verschonen, altijd huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sophia, 26 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Als wij onze zoon voor de voeding verschonen (of erna) dan is hij 95% altijd aan het brullen en heel krampachtig! En als het na de voeding nodig is om hem te verschonen dan komt bijna altijd zijn eten er weer uit, zelfs nadat hij boertjes gelatenheeft en hij eerst rustig bij mij heeft gelegen.

Heeft iemand tips, ik weet het niet meer en wordt er erg ongeduldig van :oops:

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Is het echt alleen rond het voeden of iedere keer bij e3lke verschoning?
    Het kan zijn dat hij pijn heeft.
    Heb je al contact gehad met het CB/ha/kinderarts/wijkverpleegkundige?

3. altijd rond voeden, want dan is het tijd voor verschoning. Hij heeft ook erg last van krampjes.....

4. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    toen ik vorige week met mijn meisje naar de chiropractor ging was een van de intake vragen of ze huilen bij het verschonen.....mischien doet het pijn als je hem verschoond??

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi,

het zijn een paar van de symptomen die bij kiss horen, dat huilen bij het verschonen en het vele opspugen en de heftige krampjes. Huilt hij ook als je enkel z'n broek aan en uit doet, of is het vooral als je z'n truitje/shirtje aan en uit doet?
    Ligt hij ook overstrekt? D.w.z.: als ie op z'n rug is, gaat ie dan in een banaantje liggen, en als ie op z'n zij ligt, gooit ie z'n koppie dan helemaal achter in z'n nek?
    Heeft hij tijdens de bevalling klem gezeten, of heb je juist een hele snelle bevalling gehad?
    Kijk even op www.kiss-kinderen.nl of je de symptomen herkent en zoja, schakel dan even een (geregistreerde) osteopaat in: www.osteopathie.nl (Er zijn er wel meer dan op die site staan, maar osteopathie is (nog) geen beschermd beroep en dat betekent dat er ook nogal wat kwakzalvers rondlopen die vooral jouw portemonnee leeg willen zien :().

Hier hebben we hele goeie resultaten gehad met de osteopaat. Zelfde soort klachten allemaal, en ook hier dus veel huilen en slecht slapen. Na 4 behandelingen (verspreid over 6 weken) hebben we hier een totaal ander meisje in huis.... heerlijk!

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik zou eens een afspraak maken bij de ostheopaat, het klinkt alsof je kleintje pijn heeft.

Deel Deze Pagina