altijd dwars. Vind het zo vervelend werken als ze recht voor me liggen. Heb het dwars geleerd vroeger bij mn zusjes en zo ben ik het blijven doen. Voorkeurshouding hebben ze hier allebei niet gehad
In de lengte hier, zo deed ik het op de kinderopvang ook altijd en als hij te lang word kan ik altijd nog in de breedte werken
Hier hebben ze bij het cb nu kleinere verschoontafeltjes, eerst kon je er zowel over de lengte als over de breedte op verschonen, nu alleen nog over de lengte. Ik stond me toch te stuntelen, en m'n dochter vond het ook niks, wilde telkens zitten om me beter te kunnen zien
Hier altijd in de lengte. In de breedte is zoooooooooo gigantisch onhandig. Ze is nu 7 maanden, en blijft echt niet meer stil liggen tijdens het verschonen, en dan is in de lengte echt wel de optie. Dus vanaf het begin af aan heerlijk in de lengte verschoond
In de lengte. Helaas wel een kier achter de commode ja in ons kleine kamertje. Maar zo verschonen vind ik ideaal. Makkelijk om er recht voor te staan. Als ze heel klein zijn goed tegen de voorkeurshouding. Ik vind t in de breedte zelfs onhandig..
In de breedte: hoofdje rechts, voetjes links. Eigenlijk bij de eerste al zo gedaan en nu nog steeds. Maar verschonen alleen voor of na de slaapjes op de commode. Merendeel van de tijd gebeurt het beneden op de bank en dan ligt ze dus wel in de lengte.
In de lengte natuurlijk, vind ik anders ook zo raar alles dwars te moeten doen. Nu ze groter zijn staan ze ook voor me met aankleden, en niet links of rechts van me