knuffelaap

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Gepe, Feb 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gepe

Gepe Lid

Dec 1, 2010
    72
    0
    0
    Mijn zoon van ruim 2 heeft tijdje terug mijn eigen knuffel van vroeger gevonden. Hij is helemaal weg van de aap en moet overal mee naar toe en ook mee naar bed. Gaat helemaal goed. Zit wel een staart aan van een cm of 30. Ineens dacht ik ...kan dat wel??

2. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Ik zou het zelf niet doen. Lijkt me toch eng zo'n lange staart. Straks draait hij zich erin vast.
    Maar daarnaast, je zegt dat het jou eigen knuffel is van vroeger, sliep jij er ook mee? En ging dat goed?

Je kan alsnog die staart wat inkorten. Dat zou ik doen denk ik.

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Leg gewoon een knoopje in de staart. Wat schattig zeg!

4. Gepe

Gepe Lid

Dec 1, 2010
    72
    0
    0
    tot nu toe gaat het goed en geen rarigheid.....
    Staart zit ook vast aan de aap dus ligt niet los in bed....

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Kun je,als je zoon ermee naar bed gaat,die staart niet om de aap heen wikkelen en er dan het uiteinde tussen de gewikkelde staart en het lijf duwen? Dan zit de staart met slapen niet in de weg en is de kans kleiner dat hij erin verstrikt raakt. Onze zoon heeft ook een aap gespot op zn kast (cadeautje van mn vriend aan mij aan een bezoek aan apenheul) en die heeft ook zo'n megastaart. Hij wil die het liefste ook in zn bed maar tot nu toe kan ik dat nog elke keer vermijden. Weet niet zo goed of ik het wel aandurf hahahah

Onze dochter heeft als kraamcadeautje in een kraammand een happy horse aap gehad. Die heeft lange armen en lange benen en die kunnen dan met klittenband aan elkaar vast. Hij staat wel in dr bed maar durf hem nog niet zo goed te geven. Ook al zou hij perfect zijn omdat hij een groot haply horse label in zn nek heeft,ze frunnikt zo graag aan labels als ze in slaap valt en die aap zou goed blijven liggen onder de dekens. Een labeldoekje zwiepert ze nog weleens weg ;)

6. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    1,660
    0
    0
    Ik zou er een knoop in leggen.

7. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Ik zou er niet zo'n gevaar in zien bij een kindje van ruim 2 eerlijk gezegd. Helemaal niet omdat hij er verder geen specifieke aandacht voor heeft. Middelste heeft hier een tijdje met mijn oude aap rondgesjouwd overdag, maar was wel erg gefixeerd op de staart dat vond ik wel wat minder fijn en hij sliep dus is een bedje naast haar bed haha.

8. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Hoe kan een kind van 2 zich nou in een staart van 30 cm verwikkelen?Dat past niet eens om zijn lijf ofzo.
    Mijn zoon heeft ook een slingeraap en die mag ie gewoon in bed,maar als jij je er beter bij voelt dan zou ik een knoop in de staart doen (of 2 of 3!).

9. Gepe

Gepe Lid

Dec 1, 2010
    72
    0
    0
    haha inderdaad,
    Volgens mij erg ver gezocht!!
    Sorry maar soms twijfel ik overal over. Hij slaapt er al maanden mee en ineens krijg ik het te pakken herkennen jullie dit is echt niet leuk meer....

10. Gepe

Gepe Lid

Dec 1, 2010
    72
    0
    0
    en jou zoon is al bijna 3 toch??

11. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ja over ruim 4mnd al weer 3...tijd vliegt.
    Maar jij schrijft dat jou zoon ruim 2 is dus zoveel zal het niet schelen?
    Toen die net 2 was had ie em ook in bed,volgens mij kreeg ie em van oma met een maand of 20.
    Iedereen twijfelt wel eens hoor,heb ik soms ook en dan denk ik achteraf,waar heb ik me nu weer druk om gemaakt?!!

12. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Irritant dat soort dingen he? Soms heb ik het weleens als ik in mn bed lig dat ik dan eruit ga en datgeen waar ik me druk over maak ga veranderen omdat ik anders niet kan slapen! Zoals gisteravond toen ik mn zoon opnieuw onder zn dekbed had gelegd. Dacht nog ow dat is missch wel beetje te ver eronder,nou dat kan wel. En ging toen in mn bed maar tien minuten later ben ik er toch maar uitgegaan en heb hem iets omhoog getrokken. X

Share This Page