Beetje onzeker....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kitty07, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Hallo meiden,

Ik heb een vraagje en hopelijk herkennen jullie dit.

Momenteel werk ik nog best veel (4 dagen) en vangt voornamelijk mijn moeder mijn zoontje op.
    Hij gaat 1x naar het KDV en de rest van de dagen ziet hij mijn moeder.
    Ze doet het met veel plezier en liefde en mijn zoontje is gek op haar!
    Zodra hij haar ziet gaat hij kraaien van plezier, armpjes uitstrekken en heeft nergens meer oog voor.
    Heerlijk natuurlijk want ik ben hartstikke blij dat mijn zoontje het zo fijn heeft bij haar.

Maar.....ik voel me er zelf nu wel een beetje onzeker door......:(:(
    Als ik thuis kom van m'n werk lacht hij wel naar me maar ik krijg niet die reactie die hij aan m'n moeder geeft.
    Als wij allebei in de kamer zijn heb ik gewoon het gevoel dat hij de voorkeur aan m'n moeder geeft.
    Begrijp me niet verkeerd; ik vind het geweldig dat het zo goed gaat met die twee samen maar ik vraag me soms serieus af of hij wel weet wie z'n moeder is??!? :(

Aangezien mijn man ook nog graag tijd met z'n zoon doorbrengt "delen" wij de dagen dat we hem naar bed brengen etc.
    Vind ik ook helemaal geen punt want hij moet zich ook door z'n vader laten verzorgen (wat ook geen probleem is).
    Maar dat betekent wel dat mijn moeder hem eigenlijk nog het meeste verzorgd van iedereen.....is dit wel goed?
    Het is verder best een makkelijk kind dat niet snel tekenen van eenkennigheid zal laten zien maar ik krijg soms het idee alsof ik een minder "hartelijke" reactie van hem krijg...

Herkent iemand dit? Hoe zou ik dit het beste kunnen aanpakken?
    Minder gaan werken kan op dit moment niet dus dat is helaas niet de oplossing.