Ik vraag het altijd wel even of het kan maar stel nou dat het nee is ? waar zou ik dan mijn kind kunnen verschonen als je verder niet iets van een kinderkamer hebt ofzo ?
Tja hier ook iemand die echt niet moeilijk doet hoor als iemand haar kindje bij mij op de bank verschoont heb ik daar geen problemen mee! En andersom heeft ook niemand daar problemen mee maar ja hier ook allemaal moeders dus misschien daarom
tja dat weet ik niet... hier is het geen nee.. er mag overal verschoond worden.. zolang er maar iets onder ligt.
Ik vraag het altijd even waar ik mijn dochter mag verschonen. Heb ook altijd een matje bij me en als het weer het toelaat vind ik buiten (in het geval van een poepluier) een prima oplossing, zit niemand in de stank
Wij doen het altijd even op de grond, ik heb ook een aankleedkussen altijd in de auto liggen, dus die haal ik dan even en dan doe ik het even in een hoekje. Op de bank vind ik ook echt goor, zeker als het niet je eigen kinderen zijn.
ik had gister idd ook maar even een vanille geur kaarsje aangestoken haha.. was nogal een doordringende lucht.
Als ik ergens ben waar ik de mensen niet goed ken dan vraag ik even waar kanik hem verschonen, op de bank doe ik toch eigenlijk nooit is voor mijzelf te lastig, ik neem meestal een tafel in beslag .
Een poepluier zonder matje op de bank verschonen lijkt me nogal tricky, dus ik zou het denk ik ook niet heel fijn vinden. Er moet op z'n minst iets aan gedaan worden om te voorkomen dat je bank dadelijk onder de poep zit... Een matje neerleggen lijkt me dan een aardig begin. Ik vind, mits gebruik gemaakt van een matje, dat een kind hier overal verschoond mag worden. Gisteren nog een heerlijk klein mannetje op de eetkamertafel verschoond . En nou ja... als het misgaat, dan is het niet leuk, maar ook geen ramp. Matje of geen matje, soms heeft een kind nou eenmaal een verschrikkelijke spuitluier en die zit dan ook wel eens op schoot of op de bank... Kan je ook weinig aan veranderen.
je kan als je weet dat ze op visite komen, een grote handdoek klaar leggen, en geef je direct aan dat als ze moeten verschonen je daar een handdoek hebt liggen waar ze op kunnen. als ze zeggen dat het niet hoeft geef je aan dat je liever hebt van wel.
ja idd daar kun je niks aan doen.. dat gebeurd.. maar als je t kunt voorkomen met verschonen.. wil niet zeggen dat als kinderen door kunnen lekken op de bank terwijl ze er alleen opzitten er dan ook maar zonder matje op de bank verschoond mag worden haha..
ja de volgende keer vraag ik t idd en als t antwoord is nee hoeft niet. uh jewel hoeft wel.. haha.. ik wil t niet hebben klaar..
Thuis heb ik mijn kids regelmatig op de bank verschoond. Maar ik zou het bij een ander nooit op de bank doen. Altijd even op de grond met matje eronder.
Meestal ga ik naar het halletje van de woning indien geen commode,en leg ik onze kids op de grond het matje van luiertas onder het hoofd en heb altijd een handdoek mee voor er onder.
Ik vraag altijd waar ik haar even kan verschonen en leg er altijd een verschoningsmatje onder voor de zekerheid.
ik heb een matje in mn luiertas en doe het altijd op de grote tafel, ook bij anderen of op de grond. Maar dat vind ik ook als mensen hun luier dan in de binnenprullenbak gooien, ik vind dat je zo'n stinkluier buiten moet gooien in de container!
Ik vraag altijd eerst waar ik mijn zoontje mag verschonen. Bij goede vrienden vroeg ik direct of het op de bank mocht en ik heb altijd een matje mee in de luiertas.
Ik doe het wel op de bank (maar heb altijd handdoek mee voor eronder). Tenzij ze een verluiertafel hebben en dan doe ik het daar op. Ik vraag wel steeds waar ik de pamper moet gooien (zo'n lekkere diarreepamper die ligt te gisten in huis vind ik ook niet proper).
Bij mijn moeder leg ik onze zoon ook op de bank! Maar ze verschoont hem daar zelf ook, dus dat mag daar! Bij andere mensen vraag ik altijd even waar ik mijn zoon mag verschonen en anders op de grond met matje of hydrofiele luier eronder.. luier gooi ik buiten in de container!