verschonen?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door DarkAngel25, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Op zich bij iemand anders op de bank verschonen doe ik echt niet zonder te vragen..., vind ik ook beetje brutaal!

Verder verschoon ik ook overal.., kofferbak, wandelwagent, box, keukentafel, en het meeste de bank:)!!
    Heb wel een leren bank, en ze komt nooit met der blote billen op de bank...!
    Toch zou ik bij vriendinnen zonder kids echt niet zomaar de bank gebruiken, dan zou ik idd vragen waar ik het mag doen, en heb ook een matje, dus zou ik ze op de grond leggen, gebeurd ook nog weleens hoor!!

Dus om jouw een antwoord te geven op je vraag, idd best brutaal!!
    En zeker als je het echt vervelend vindt!!

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Als het nodig is verschoon ik ook overal, onderlegger en doekjes en luierzakje zitten standaard in de tas.

Bij iemand thuis vraag ik waar ik het kan doen en dat is dan of op de tafel of op de grond of op de bank, ben nog nooit bij iemand naar boven 'gestuurd' om het op bed te doen...zou dat eigenlijk aparter vinden dan op de bank :(

Bij de eerste buitenshuize verschoning plaste meneer bijna in de bloemenvaas die op tafel stond bij m'n schoonzus, kon nog net de nieuwe luier ervoor doen...gelijk zeiknat dus luier nummer 2 gepakt, meneer besloot ter plekke nog een poep te doen...luier 3 bleef ongedeerd. Was best spannend zo'n eerste keer en tussen de cadeautjes en bloemen :D

Deel Deze Pagina