Wie wil of is zijn kaartje bij www.geboortepost.nl aan het maken? En lukt dat een beetje? Ik wil graag bij hun een kaartje maken maar het programma zit raar en omslachtig in elkaar. Zo krijg ik de naam niet op de juiste plek. Ik zet de naam neer waar ik wil en dan sla ik het op, als ik dan bij v.b. kijk staat de naam ergens anders en in een ander letter type.
Heb het ook eens geprobeerd..... begreep er echt niets van... idd een heel omslachtig en raar in elkaar gezet programma. Ik heb een kaartje ontworpen op poobies.com Misschien kun je daar eens kijken?
Oh ik heb het ook daar ontworpen en ik kreeg een heel mooi resultaat.. ben er ook dik tevreden over..
Klopt .. Poobies is wel duurder. Veel succes met het ontwerpen van het kaartje.. ik kan je helaas niet helpen met geboortepost.
Ik was wel tevreden over de kaartjes maar heb problemen gehad met de levering, op twee plaatsen is het kaartje nooit aangekomen? (net bij mijn enigste broer zul je altijd zien) Je kunt ook een setje bestellen voor jezelf om zelf te posten ofzo (ik moest er twee naar het buitenland sturen) dat setje had ik 5 dagen later nog niet na een mailtje kreeg ik die alsnog toegestuurd maar mijn adressen in het buitenland hebben wel erg laat een kaartje gekregen. We hadden een foto van ons meisje op de voorkant van het kaartje en die was op meerdere adressen beschadigd erg jammer, wie weet geen schuld aan hun kant, maar toen ik er een mailtje over stuurde en vertelde dat mijn broer helemaal geen kaarjte had gehad en een andere kennis ook niet heb ik daar nooit geen reactie meer op terug gekregen. ow ik kreeg wel 2 maanden later een mailtje of ze ons geboortekaartje mochten gebruiken als voorbeeld op hun site. Toen ik een mail terugstuurde met het feit dat ik een tijd terug een mail had gestuurd niet helemaal tevreden te zijn heb ik daar ook niks meer op gehoord...vreemd! Inkie
Stom ik had ze al verwijderd, bij deze staan het er weer in (kwaliteit van de tekst is beter dan hier in mijn album maar komt omdat ik ze verkleint heb) Alle kaartjes zijn aangekomen incl naar het buitenland. binnen nederland waren ze er de volgende dag..
ik ben ook van plan om bij geboortepost te bestellen. heb het ontwerp in photoshop gemaakt en geuploaded. dat ging allemaal goed. is denk ik makkelijker en je hebt meer mogelijkheden dan wanneer je hun software gebruikt. proefdruk moet ik nog bestellen. als die goed is, zal ik ze daar gewoon bestellen.
ja een ingewikkelde site. Het is beter hem al te bewerken in de goede groote en dan te uploaden bij plaatje invoegen dan heb je meer kans op een geslaagde kaart
Ik heb een proefdruk laten maken, moet zeggen ziet er goed uit. Alleen stond de naam niet op de juiste plaats maar dat was bij het voorbeeld ook al zo. Ik had ze gemaild en een paar vragen gesteld. Hier het mailtje. Hartelijk dank voor uw e-mail. Als eerste onze excuses voor de late reactie op deze mail. Er kan inderdaad een verschil zitten tussen de weergave bij het maken van de kaart en de weergave bij "voorbeeld". De verklaring hiervoor is een tamelijk technische, het probleem moet in het voorjaar verholpen zijn wanneer de nieuwe kaartenmaker wordt gelanceerd. Tot die tijd is het verstandig geregeld te controleren op feitelijke weergave door op "voorbeeld" te drukken. Wanneer u grote teksten opdeelt in meerdere kleinere tekstblokken (u kunt tekstblokken toevoegen door op het groene plusje te drukken) zullen de verschillen overigens kleiner worden. Het roteren van teksten en afbeeldingen is via de kaartenmaker (nog) niet mogelijk de nieuwe kaartenmaker zal ook hierin voorzien. De ontwerpen van geboortepost zijn afgestemd op het formaat van een kaart-onderdeel, het oprekken ervan zou de resolutie (en daarmee de kwaliteit van de afdruk) niet ten goede komen. Als u aangeeft welk ontwerp het betreft, dan kunnen we kijken of we misschien via de ontwerper een brede versie kunnen krijgen Het opvragen van de kleurcodes kan inderdaad niet via de site, als u aangeeft welke kleurcodes u graag zou willen ontvangen, dan zoeken wij die voor u na in Photoshop.
Heb ook de onderdelen ontworpen in Photoshop en die drie plaatjes geupload. Daardoor hoef je niet met hun programma te werken. Heb inmiddels ook al de proefdruk ontvangen en het zag er prima uit. Mijn kaartje staat in mijn album. Ik ga er van uit dat iedereen gewoon zijn kaartje ontvangt.
Wij gaan ook onze kaartjes bestellen via geboortepost. Ik heb alles gemaakt in photoshop. Dan is het makkelijker om up te loaden. Binnenkort een proefdruk aanvragen. Hebben jullie een mat of glanzend kaartje genomen?
als je de proefdruk bestelt, wordt hij op beide papiersoorten afgeleverd. ik vond de matte versie het mooiste. het eerste kaartje was heel goed gelukt, bij het tweede kaartje was de kleur van de zw-foto niet goed, dus die moet ik nog aanpassen. maar tot nu toe ben ik erg tevreden.