Verschoon / aankleed drama !!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kleintje88, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Ik kan die plakbillen van de derrieluiers echt niet staand verschonen!;)
     
  2. pnirmal

    pnirmal Niet meer actief


    We zijn het niet altijd neens maar geef je hier in groot gelijk;)
     
  3. samantha1985

    samantha1985 Niet meer actief

    ik heb er ook last van gehad...

    ik doe hem nog wel liggend ze luier maar hij mag zitten met aankleden...

    ik geef hem terwijl die lig veel aandag en babbel tegen hem trek gekken bekken wat die leuk vindt en lach zich een deuk in de rondte zo kan ik snel de luier wisselen en als die geen zin heeft om te lachen zorg ik dat hij tog begint te lachen door hem te kietelen en gekke geluidjes te maken....

    (met andere woorden doe wat je kindje het leukst vindt en speel daarop in zodat jij hem of haar het snel verschoont krijg)
     
  4. Sensea

    Sensea Niet meer actief

    ik wel, gewoon een weekje oefenen en het gaat vanzelf.
     
  5. misa

    misa Niet meer actief

    Ik weet niet wat je allemaal al geprobeerd hebt. Maar misschien kun je zoveel mogelijk staand verschonen? Is even oefenen, maar als je zelf op een krukje of de rand van het bed gaat zitten (als je een groot bed hebt), kan het wel.
    Of meer zelf laten doen? Mee laten helpen?
     
  6. misa

    misa Niet meer actief

    Hihi..! Maar als je een beetje oefent lukt het misschien wel.
    Ik laat de kindjes op mijn werk (kdv) altijd de handjes op de grond zetten. Zo kan ik er goed bij. Zelf zit ik op een kruk trouwens!
     
  7. Sensea

    Sensea Niet meer actief

    ik doe het zelf altijd precies zo jois. even oefenen en daarna scheelt het zoveel drama's.

    (ik ga alleen zelf altijd plat op me gat zitten.)
     
  8. bloem2

    bloem2 Niet meer actief

    Fijn om te lezen dat er meerdere kindjes zijn die dit doen haha
    Mijn zoontje doet dit nu sinds een week ongeveer.
    Hij rolt iedere keer zo op zijn buik en als ik er niet naast zou staan was hij al heel wat keren van de commode afgevallen...
    Zo gevaarlijk! Hij wil ook echt niet blijven liggen...
    Ik speel ook spelletjes en geef hem de verzorgingsproducten om mee te spelen, dit hielp eerst goed maar nu draait hij de speeltjes gewoon mee;).

    Achjah hij zal zich wel te groot vinden voor dat babygedoe hahaha Boefje (ook al is het niet echt handig voor mama!!)
     
  9. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Nou, ik heb het 1x staand geprobeerd meiden en m'n hele hand zat onder, wat een drama (nu kan mijn zoontje ook wel hele vieze plakpoep produceren hoor!)! Ik vind het altijd heerlijk als hij gepoept heeft vlak voor het douchen, dat scheelt weer een dramarondje, haha, douchekop erop en schoon!
     
  10. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik hou mijn hart vast als ik dit lees.... mijn zoontje heeft het nu al niet op liggen. Van de week lukte het echt niet en heb ik hem op de grond gelegd en even mijn benen over zijn armpjes heen gelegd.. zo zielig, maar ik krege het echt niet voor elkaar, was al ff bezig om die luier om te krijgen...

    *voelt zich even een slechte mamma*

    liefs
     
  11. mora27

    mora27 VIP lid

    25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik had dan altijd een bakje met elastiekjes en knipjes waarin ze konden rommelen.... als het echt te gek werd zodat ze bijna de baas over mij waren dan werd ik wel even zogenaamd boos en dat maakte dan wel indruk... maar het blijft lastig een poepluier e verschonen met een spartelend schreeuwend kind.........
     
  12. kleintje88

    kleintje88 VIP lid

    17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Staan verschonen lukt ook moeilijk want ze heeft geen geduld om te blijven staan en gooit zich soms ook ineens zelf om niet handig dus...

    Maar ik heb iets nieuws wat al 2 dagen goed gaat; luier verschonen in haar bedje... Niet handig voor mama's rug maar het werkt wel!
    Vreemd want ons grote bed vind ze dan weer niet leuk....
     
  13. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    oh wat heerlijk om dit te lezen, na vandaag in het gezicht getrapt te zijn, ben ik het helemaal zat, heb mijn dochter met blote billen op de grond gezet, vond ze erg koud, toen ging ze op handen en voeten kruipen haha, toch later snel een luier omgeworsteld anders kon ik straks ergens een plasje opruimen ;)

    ga in ieder geval maar eens andere dingen neerleggen, de standaard dingen zijn idd niet meer interessant

    krijsen ze bij jullie ook zo bij een washand, mijn zoon gaat tekeer alsof hij half vermoord wordt................
     
  14. Sensea

    Sensea Niet meer actief

    nee niet met een washand maar wel met tandenpoetsen. pfft je voelt je net een kinderbeul om zo'n worstelend hoopje mens wat luid spartelend en gillend probeerd weg te komen in bedwang te houden en ook nog zijn tanden te poetsen. wat een ellende steeds zeg,ppfftt. ja gewoon doorzetten zegt de tandarts dan ook, ja ja
     
  15. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ja idd en dan geef ik vaak toch weer op, hij wil het wel zelf vasthouden maar kauwt alleen op de borstel, omdat je dan hardhandig wordt ben ik weer bang dat ik hem pijn doe op zijn tandvlees

    mijn dochter daarentegen gaat braaf met haar mondje open zitten
     
  16. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Tandenpoetsen doe ik met mijn vinger. Ik ga die strijd niet aan, want die win ik echt niet. Vanochtend mocht ik opeens 2 seconden poetsen, ik probeer het dus wel altijd, maar ik ga niet worstelen.
     
  17. Sensea

    Sensea Niet meer actief

    zo gelukkig@ er valt me nu pas iets aan je banner op,hihi. onze zoontjes zijn practisch even oud. hij is 3 dagen ouder als jou zoon als ik goed tel (nog nooit eerder bij stilgestaan)
     
  18. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Grappig!:)
     

Deel Deze Pagina