Ik was er zelf eigenlijk wel benieuwd naar of jullie je kleintje vóór of na de fles/borst verschonen. Ik doe het zelf eigenlijk vaak voor de fles, (ook al moet ik later nog eens ). Ik denk zelf dat wat je je eenmaal aanwent, je moeilijk verandert.
ervoor... zo aangeleerd in t ziekenhuis en thuis zo overgenomen. Ik moet bijna nooit erna nog eens trouwens. Poepen doet ze ergens halverwege tussen twee voedingen of vlak voor ze s ochtends opstaat.
Ervoor. idd aangeleerd in het ziekenhuis. Maar heb het wel eens geprobeerd om erna te doen maar dan komt zijn voeding er weer uit.
ik doe na de fles! omdat ze al een paar keer heeft gepresteerd om tijdens de fles haar behoefte te doen.....(lees...vaak) dus sindsdien doe ik het na de fles......
Ik deed het in het begin ervoor, maar Milan presteert het om gemiddeld 3x op een dag te gaan poepen, net als het flesje op is. Verschoon nu dus erna, alleen de fles van 23.00 doe ik ervoor, want als de fles op is slaapt hij en kan hij na het boertje zo in bed.
Het schijnt beter te zijn na de voeding als onderdeel van t ritueel eerst verschonen en daarna naar bed,maar ik heb dat dus zo nooit gedaan. Ik verschoon Giulian tegenwoordig niet bij elke keer dat ie eet (dan zou de berg luiers in no-time geslonken zijn), maar iig na elk slapie. En 's avonds voor t slapen gaan: eerst verschonen, dan voeden en dan t slaapritueel in gang zetten. ps ik deed t zo, anders moest ie spugen de eerste week.
Ik verschoon Benten meestal ná de tiet, maar als hij nog even goed wakker moet worden voor het drinken, dan ervoor... het wisseld dus enorm.
Ik heb erna aangevinkt. Maar met de laatste fles savonds doe ik het ervoor omdat ze dat aan het einde van de fles in slaap gevallen is ..
Ik verschoon voor de fles m.u.v. de tussendoor luiers natuurlijk. Weet eigenlijk niet eens meer waarom, volgens mij overgenomen van de kraamverzorgster. Voor sommige baby's die tijdens het drinken in slaap vallen kan het nog wel eens handig zijn om tijdens de voeding te verschonen
Giulian is nu onhandelbaar met verschonen. Soms w8 ik dan ff tot t etenstijd is en geef ik m n fles tijdens t verschonen. (gisteren de borst, terwijl El n vieze poepluier verschoonde, maar dat is geen aanrader, hoor.
Ik heb niets in de poll ingevuld, omdat ik meestal na 1 borst verschoon en dan de 2e borst laat drinken, dus bij ons is het meestal tussendoor!! Ik vind dat Lynn nog best vaak aan het weg dommelen is als ze 1 borst drinkt en zo wordt ze even weer goed wakker en drinkt ze de 2e borst ook nog goed. Groetjes Carry
Toen ik Serjenka nog borstvoeding gaf, verschoonde ik haar ook tussendoor, zodat ze weer goed wakker zou zijn om aan de tweede borst te beginnen.